کد خبر : 1718379 | 20 آبان 1399 ساعت 10:00 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

جورجینیو واینالدوم

جهنمی که فن‌دایک از آن سربلند بیرون می‌آید

واینالدوم ستاره هلندی لیورپول می‌گوید فن‌دایک هم‌تیمی و هموطنش با اینکه روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد ولی با قدرت و پایمردی این دوران را پشت سر می‌گذارد.

جهنمی که فن‌دایک از آن سربلند بیرون می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی و ملی پوش لیورپول می‌گوید ویرژیل فن دایک هم تیمی اش در لیورپول و تیم ملی هلند که به دلیل مصدومیت شدید چندین ماه دور از میادین خواهد بود با اینکه روزهای تلخ و سیاهی را پشت سر می‌گذارد ولی با قدرت برخواهد گشت و در جام ملت‌های 2020 پیراهن هلند را به تن خواهد کرد.

 

1542815

 

واینالدوم مرسی ساید را ترک کرد تا برای بازی‌های تیم ملی کشورش هلند با اسپانیا، بوسنی و لهستان به نارنجی پوشان ملحق شود. با این تفاوت که واینالدوم همیشه به همراه فن دایک لیورپول را به مقصد هلند ترک می‌کرد ولی حالا در این سفر تنها است. فن دایکی که به دلیل مصدومیتش در بازی با اورتون از ناحیه زانو جراحی شده و احتمالاً تا پایان فصل دور از میدان خواهد بود.

 

1536961

 

واینالدوم اما درباره وضعیت فن دایک گفت: " به امید خدا ویرژیل برمی گردد. او روزهای سختی را می‌گذراند. این بدترین شرایطی است که یک فوتبالیست می‌تواند تجربه کند. مثل این می‌ماند که آدم جهنم را از سر می‌گذراند. ولی ویرژیل به نظر من خیلی قوی است. ما با هم تماس تصویری داریم و او حالش خوب است".

 

 

دیدگاه‌ها