کد خبر : 1718384 | 20 آبان 1399 ساعت 10:30 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

اولین تمرین بوسنی در شرایط دشوار ناشی از کرونا

تیم ملی بوسنی در آستانه دیدار دوستانه با ایران در حالیکه اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد که این تیم با مشکلات زیادی برای در اختیار داشتن بازیکنانش مواجه است.

اولین تمرین بوسنی در شرایط دشوار ناشی از کرونا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بوسنی و هرزگوین که روز پنج شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی کشورمان رفته و سپس با هلند و ایتالیا در لیگ ملتهای یوفا بازی خواهد کرد اولین جلسه تمرینی خود را دیروز در زنیکا برگزار کرد.

 

1542829

 

اما اسلوبودان استارچویچ سرمربی بوسنی پیش از این دیدارها با مشکلات زیادی مواجه است. بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال بوسنی چند بازیکن این تیم به نامهای ولادان کوواچویچ، بسیم شربچیچ و انس ماشیچ به دلیل ابتلا به کرونا از حضور در اردوی تیم ملی بازمانده اند.

 

از این گذشته دو باشگاه اتریشی اشتورم گراتس و سالزبورگ به دو بازیکن بوسنیایی، یوسف قاضی‌بگوویچ و عمار ددیچ اجازه حضور در اردوی تیم ملی را نداده اند.

 

استارچویچ سرمربی بوسنی در این باره به خبرنگاران گفت:" مثل ماه های گذشته ما این بار هم به دلیل ویروس کرونا با مشکلات زیادی مواجه هستیم. با اینحال اطمینان داریم با همین بازیکنان تیم ملی خوب و پرقدرتی خواهیم ساخت و در بازی های آتی به خصوص بازی در انتخابی ملتهای اروپا که مقابل حریف قدرتمندی مثل بلژیک برگزار می شود آماده خواهیم بود. ما قبلا هم این مشکلات را داشته ایم و امیدواریم بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و جواز صعود به جام ملتها را بدست بیاوریم".

 

از سوی دیگر آنل احمدهوجیچ ستاره بوسنی که در اردوی تیم ملی این کشور دیده نمی شود برای توضیح علت غیبتش پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران بوسنی منتشر کرد.

 

1542828

 

بعد از غیبت احمدهوجیچ ستاره مالمو در اردوی تیم ملی فدراسیون فوتبال این کشور از او انتقاد کرده و رفتارش را غیرمسئولانه و نادرست خواند.

 

احمدهوجیچ در پست اینستاگرامی خود نوشت:" بعد از بازی دیروز تیم من مالمو جواب تست کرونای من مثبت شد و بنابراین نتوانستم برای شرکت در اردوی تیم ملی سفر کنم. من بازی برای تیم ملی کشورم بوسنی را دوست دارم ولی در حال حاضر باید ریسک نکرده و به سلامتی اطرافیانم اهمیت بدهم. دوستت دارم بوسنی".

 

1542827

 

 

 

دیدگاه‌ها