کد خبر : 1718397 | 20 آبان 1399 ساعت 12:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا بلای جان تیم ملی انگلیس؛ آلبانی به جای ومبلی

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند به دلیل محدودیت‌های جدید ناشی از اپیدمی کرونا ممکن است دیدار تیم‌های انگلیس و ایسلند به جای استادیوم ومبلی در آلبانی برگزار شود.

کرونا بلای جان تیم ملی انگلیس؛ آلبانی به جای ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی دیدار تیم‌های ملی انگلیس و ایسلند در لیگ قهرمانان اروپا که طبق برنامه قرار است چهارشنبه 28 آبان در استادیوم ومبلی برگزار شود ممکن است به دلیل محدویتهای جدید اپیدمی کرونا در این کشور در زمین بی طرف و در کشور آلبانی برگزار شود.

 

1542851

 

دیروز مذاکراتی اضطراری بین اتحادیه فوتبال انگلیس و دولت این کشور درباره مکان برگزاری این مسابقه انجام شده است.

 

دولت انگلیس در روزهای اخیر محدودیت‌های جدیدی وضع کرد. در محدودیت‌های جدید دولت انگلیس سفر شهروندان دانمارکی به انگلیس ممنوع شده چرا که این کشور اخیراً با افزایش شمار مبتلایان کرونا روبرو بوده است. با توجه به اینکه ایسلند سه روز قبل از بازی با انگلیس در دانمارک با تیم ملی این کشور بازی می‌کند ممکن است دولت انگلیس مانع از سفر بازیکنان ایسلندی به این کشور شود.

 

1542852

 

گفته می‌شود کشورهای لهستان‌، مجارستان، یونان و قبرس پیشنهاد کرده اند که میزبان دیدارهایی باشند که به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری شان در کشور میزبان اصلی وجود ندارد. اما انگلیس تمایل دارد که دیدارش با ایسلند در روز 28 آبان را که آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی خواهد بود در آلبانی برگزار کند که کمترین میزان درگیری با کرونا را داشته است.

 

 

دیدگاه‌ها