کد خبر : 1718402 | 20 آبان 1399 ساعت 12:38 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

آفاق: ماشین سازی سقوط نخواهد کرد

اکبر آفاق می‌گوید که ماشین سازی در این فصل جزو تیم های بالانشین خواهد بود.

آفاق: ماشین سازی سقوط نخواهد کرد

به گزارش ورزش سه، اکبر آفاق کاپیتان تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره شکست این تیم مقابل شهرخودرو گفت: بالاخره بازی اولمان بود، تیم ما یک مقدار جوان است و روی بی تجربگی گل خوردیم. قبل از بازی هم تمرکز ما را بهم زدند و همین باعث شد تا مسابقه را واگذار کنیم.

 

وی افزود: ما بعد گل خوب کار کردیم و یک پنالتی هم داور می‌توانست بگیرد. چند موقعیت داشتیم و یک ضربه به تیرک زدیم اما روز خوب دروازه بان شهرخودرو بود و توانست موقعیت ها را مهار کند.

 

کاپیتان ماشین سازی در مورد بازی بعدی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: در زمین خودمان برای سه امتیاز می‌رویم و انگیزه کافی داریم تا بازی قبلی را جبران کنیم. به هیچ وجه اینطور نخواهد بود که دست و پا بسته باشیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سه امتیاز را بگیریم.

 

او درباره نقش خود در تیم اظهار داشت: همه بازیکنان با انگیزه هستند و انشالله نتیجه می‌گیریم. ما یک دل هستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. همین موضوع باعث شده که من هم به عنوان کاپیتان شرایط خوبی در تیم داشته باشم و با بچه ها راحت باشم، امیدوارم تا آخر فصل این شرایط برقرار بماند.

 

آفاق در خصوص احتمال سقوط ماشین سازی عنوان کرد: همه تلاش ما این خواهد بود که تیم بالای جدول باشد. شک نکنید که سقوط نخواهیم کرد و همانطور که گفتم سعی می‌کنیم در نیمه بالای جدول باشیم.

دیدگاه‌ها