کد خبر : 1718413 | 20 آبان 1399 ساعت 13:16 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

داور سه امتیاز را از ما گرفت؛

حدادی‌فر: نباید در باد بازی با فولاد بخوابیم

کاپیتان ذوب آهن می‌گوید امسال به دنبال جبران ناکامی‌های فصل پیش هستند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرند.

حدادی‌فر: نباید در باد بازی با فولاد بخوابیم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی ذوب آهن مقابل فولاد گفت: پس از وقفه‌ای که به وجود آمده بود و‌ تغییراتی که در تیم ما صورت گرفت و رفتن بازیکنان تیم و آمدن بازیکنان جدید و حضور یک کادر فنی جدید باید بگویم بازی سختی مقابل فولاد داشتیم. فولاد شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده و تیم خوبی است و کادر بسیار خوبی نیز دارد و آن ها تغییرات زیادی نداشتند و در فصل گذشته رتبه خوبی کسب کردند.


او سپس با اشاره به جریان بازی ادامه داد: ما باید قبول کنیم در دقایق ابتدایی بازی خوب نبودیم ولی هر چقدر از بازی می گذشت بازی قابل قبولی ارائه دادیم، ما می توانستیم در این بازی حتی برنده شویم. در ثانیه های پایانی روی یک ضربه پنالتی مشکوک  سه امتیاز را از دست دادیم .ما در هفته اول خوب بودیم اما این موضوع دلیل نمی شود در باد این بازی بخوابیم.


او در خصوص عملکرد داوری ادامه داد : طبق گفته کارشناسان داوری صحنه ای که پنالتی اعلام شد اصلاً پنالتی نبود اما به خاطر این قضیه برد را از دست دادیم و بازی به تساوی کشیده شد. داور  سه امتیاز بازی را از ما گرفت و ذهنیت بازیکنان نسبت به داور این بازی خراب شده چون ما در فصل گذشته هم از اشتباهات داوری لطمه‌های زیادی خوردیم و خیلی ضرر کردیم.


کاپیتان سبزپوشان اصفهانی در خصوص اینکه می توانند فصل گذشته را جبران کنند یا خیر گفت : امیدوارم امسال مثل پارسال ناکامی نداشته باشیم و فصل گذشته را جبران کنیم.


حدادی‌فر در خصوص دیدار با ماشین سازی در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: برای ما این بازی بسیار مهم است. ماشین سازی هم همانند ما تغییرات زیادی در کادرفنی و در بین بازیکنانش داشته و مربی جدیدی لیگ هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

دیدگاه‌ها