کد خبر : 1718431 | 20 آبان 1399 ساعت 14:10 | 36.6K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس اول زمستان پولدار می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس امیدوار است که یک ماه پس از پایان لیگ قهرمانان اسیا، پاداش خود را دریافت کند.

پرسپولیس اول زمستان پولدار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت با عملکرد بسیار خوب در لیگ قهرمانان آسیا پاداش قابل توجهی را برای خود رقم زده‌اند. آن ها اگر فینال را با پیروزی پشت سر بگذارند، (با احتساب کسر مبلغ خیریه) ۴.۵ میلیون دلار از ای اف سی طلب خواهند داشت و در صورت باخت هم حدود ۲.۵ میلیون دلار جایزه خواهند گرفت.

 

این در حالی است که اگر شاگردان یحیی گل‌محمدی به عنوان قهرمانی ACL برسند به جام جهانی باشگاه ها نیز صعود می‌کنند و رقم ۲.۵ تا ۱۰ میلیون دلار هم از فیفا طلبکار می‌شوند.

البته باتوجه به مشکلات بانکی ایران، نقد کردن پاداش از ای اف سی و فیفا کار بسیار سختی است که پرسپولیس امیدوار است با نفوذ معاون اجرایی خود این عملیات سخت را انجام دهد.

 

ابراهیم شکوری که پست مدیریتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد، احتمالا با استفاده از نفوذ خود می‌تواند پاداش آسیایی پرسپولیس را به خزانه قرمزها بیاورد تا مشکلات مالی پرسپولیس حل شود.

 

او در خصوص پاداش آسیایی گفته است: تا امروز امکان گرفتن پول وجود ندارد. در بهترین حالت اگر تحریم‌ها هم وجود نداشته باشد، یک ماه بعد از فینال می‌توانیم پول را بیاوریم. سعی می‌کنیم شفاف و با صداقت کار کنیم و مردم این را خواهند دید.

 

دیدگاه‌ها