کد خبر : 1718434 | 20 آبان 1399 ساعت 14:34 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جذاب مربیان پرسپولیسی در پیکانشهر

دو مربی پرسپولیسی فردا در دیداری دوستانه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

تقابل جذاب مربیان پرسپولیسی در پیکانشهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پیکان تهران و ویستاتوربین فردا در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند. پیکانی‌ها که به تازگی مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند،‌دیدار هفته اولشان مقابل صنعت نفت آبادان به تعویق افتاد و در این شرایط تارتار تصمیم گرفته بازی های دوستانه را برای شناخت نفراتش و البته قرار گرفتن در شرایط مسابقه در نظر بگیرد.


از اینرو پیکان فردا یک دیدار دوستانه با تیم لیگ دویی ویستاتوربین برگزار می‌کند و روز پنجشنبه نیز مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرد.


هدایت تیم ویستاتوربین را فرشاد پیوس مهاجم سابق پرسپولیس برعهده دارد و بی تردید تقابل او با مهدی تارتار قابل توجه خواهد بود. دو مربی پرسپولیسی فوتبال ایران که انگیزه های زیادی برای درخشش تیم هایشان در فصل جدید دارند، فردا رودرروی هم قرار می‌گیرند و باید دید چه اتفاقاتی در این بازی تدارکاتی رخ خواهد داد.

 

ویستاتوربین که در فصل جدید با دستیابی به سهمیه حضور در لیگ دسته دوم، نیمکت خود را در اختیار فرشاد پیوس قرار داده، یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول محسوب می‌شود و امیدوار است با توجه به تجربه بالای سرمربی‌اش که در کارنامه‌اش صعود با تیم‌های سپیدرود، شهید قندی، چوکای تالش و خونه به خونه به لیگ‌های بالاتر دیده می‌شود، بتواند با نمایشی موفق در لیگ دسته دوم، شانس حضور در لیگ دسته اول را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها