کد خبر : 1718464 | 20 آبان 1399 ساعت 17:38 | 49.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزراش اسپورت

ستاره سابق بایرن و یووه جانشین فاتی در بارسا؟

ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات سابق بایرن و یوونتوس می تواند یکی از گزینه های جانشینی آنسو فاتی در بارسا باشد.

ستاره سابق بایرن و یووه جانشین فاتی در بارسا؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، آنسو فاتی در جریان بازی با رئال بتیس بود که مصدوم شد. دو روز پیش تیم پزشکی بارسا پارگی مینیسک او را تایید کرد و روز گذشته نیز دکتر کاگوت با موفقیت جراحی روی پای مصدوم آنسو فاتی را انجام داد. طبق اعلام پزشکان، فاتی تا 4 ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود که قطعا خبر بدی برای او و باشگاه محسوب می شود.

 

 

1407618

 

 

بارسلونا اکنون قصد دارد برای پرکردن خلا فاتی یک مهاجم جدید جذب کند. ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون گزینه شماره یک است ولی برای جذب او باید تا 4 ژانویه صبر کرد؛ ضمن اینکه لیون تمایلی برای فروش کاپیتانش در زمستان ندارد.

بارسا طبق قوانین لالیگا می تواند همین حالا هم یک بازیکن جدید جذب کند اما به دو شرط: اول اینکه بازیکن تحت قرارداد با هیچ باشگاهی نباشد و دوم اینکه باشگاه کاتالان یک جای خالی در فهرست خود داشته باشد.

 

 

1031462

 

 

فهرست بارسا 24 نفره است و می تواند یک بازیکن جدید جذب کند؛ پس به این ترتیب یک مانع از سر راه بارسا برداشته خواهد شد. در مورد بازیکن هم در حال حاضر بهترین گزینه ماریو مانژوکیچ است که پس از فسخ قرارداد با الدحیل قطر بدون تیم است.

ستاره کروات سابقه بازی برای بایرن، اتلتیکو و یوونتوس را دارد و از لحاظ تجربه، قطعا گزینه مناسبی برای بارسا خواهد بود. البته مانژوکیچ تا ژانویه و ثبت نامش در فهرست اروپایی بارسا نمی تواند در لیگ قهرمانان به میدان برود.

 

 

دیدگاه‌ها