کد خبر : 1718517 | 20 آبان 1399 ساعت 21:39 | 66.2K بازدید | 0 دیدگاه

جامپیرو ونتورا:

اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم

جامپیرو ونتورا اعتراف می کند پذیرش شغل هدایت ایتالیا را در سال 2016 اشتباه بوده است.

اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم


به گزارش "ورزش سه"، جیان پیرو ونتورا از ژوئن 2016 تا در 2017 روی نیمکت ایتالیا بود و تنها چند روز پس از آنکه ایتالیا در دیدار پلی آف مغلوب سوئد شده و نتوانست به جام جهانی 2018 راه یابد، اخراج شد. ونتورای 72 ساله در حال حاضر بیکار بوده و در ماه آگوست از باشگاه سالرنیتانا اخراج شد. ونتورا 17 بازی هدایت ایتالیا را بر عهده داشت و در این مدت 10 پیروزی، چهار تساوی و سه شکست رقم خورد.

 

1253603

 

جامپیرو ونتورا گفت: "اولین اشتباه بزرگ من پذیرفتن این شغل و دومین اشتباه عدم جدایی پیش از موعد بود. فضای خصمانه ای وجود داشت و همه چیز موید شکست ما بود. من به خاطر ایتالیا باید زودتر جدا می شدم. هنوز دو سال از قراردادم با تورینو باقی مانده بود که پیشنهاد هدایت تیم ملی رسید و مارچلو لیپی به من گفت به عنوان سرمربی آتزوری انتخاب شده ام.

 

من مدت ها در مورد این پیشنهاد فکر کردم. همه به من توصیه کردند که این پیشنهاد را بپذیرم، زیرا این شغل می تواند خامه روی کیک در پایان دوران کاری من باشد. البته فقط کادر و همکاران من بودند که پیشنهاد دادند خیلی دقیق در این سمت فکر کنم. در نهایت این پیشنهاد را پذیرفه و کاپیتان کشتی شدم که این یک اشتباه وحشتناک بود. وقتی نخست وزیر وقت، ماتئو رنزی علنا ​​مدعی شد باید مربی دیگری در راس کار باشد دیگر متوجه شدم که مواضع یکسانی نداریم و اوضاع مساعد نیست."

دیدگاه‌ها