کد خبر : 1718519 | 20 آبان 1399 ساعت 22:24 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

یوواخیم لوو: فعلا روی این سه نفر برنامه ریزی نمی کنم

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان قصد دارد تغییرات زیادی در بازی فردا شب مقابل جمهوری چک ایجاد کند.

یوواخیم لوو: فعلا روی این سه نفر برنامه ریزی نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های باشگاهی دوباره دچار وقفه ای کوتاه مدت شده و بازی های ملی از سر گرفته خواهد شد. پیش از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی آلمان فردا شب در دیداری دوستانه به مصاف جمهوری چک می رود و یوواخیم لوو در نشست خبری پیش از این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

 

یوواخیم لوو گفت: "من در حال حاضر بدون توماس مولر، مت هوملس و ژروم بواتنگ در حال برنامه ریزی هستم. اگر قبل از رقابت های یورو وضعیت دیگری رخ داده و بازیکنان زیادی قادر به بازی کردن نباشند، دوباره وضعیت را ارزیابی می کنم. اما اکنون دلیلی برای دعوت کردن از این سه بازیکن نمی بینم.

 

1387787

 

بازی دوستانه مقابل جمهوری چک؟ کوین ترپ درون دروازه و در ترکیب ابتدایی حضور خواهد داشت. ایلکای گوندوغان یکشنبه بازی بسیار دشواری انجام داد و ما باید مراقب او باشیم، زیرا این بازیکن برای رقابت های های لیگ ملت های اروپا برای ما مهم است. آنتونی رودیگر، کوچ، والدشمیت و همچنین جولیان برانت نیز فردا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

 

به احتمال زیاد بازیکنان جدیدی فردا اولین بازی خود را انجام خواهند داد. تیلو کهرر و رابین گوزنس نمی توانند بازی کنند و در مورد بنی هنریک نیز تردید دارم. من مدت هاست که فیلیپ مکس و نقاط قوت او در حملات، ارسال ها و ضربات ایستگاهی را زیر نظر دارم و می خواهم فردا به او بازی دهم."

دیدگاه‌ها