کد خبر : 1718541 | 21 آبان 1399 ساعت 10:03 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق یک ساله عضویت سوریان در هیات رییسه

کشتی ایران در جام جهانی انفرادی شرکت می کند؟

اتحادیه جهانی کشتی بعد از اعلام خبر لغو مسابقات جهانی 2020، خبر از جام جهانی به صورت انفرادی داده است.

کشتی ایران در جام جهانی انفرادی شرکت می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر لغو رقابت های کشتی بزرگسالان جهان که قرار بود درهفته آخر آذرماه به میزبانی صربستان برگزار شود، مسئولان این اتحادیه برای حفظ جایگاه کشتی در جهان و همچنین برگزاری یک رقابت بین المللی برای کشتی گیران، مسابقاتی را با عنوان جام جهانی انفرادی در همان تاریخ در کشور صربستان برگزار خواهند کرد.


مسئولان اتحادیه جهانی کشتی درنظر دارند که جایزه 300 هزار فرانکی را برای نفرات برتر اوزان دهگانه کشتی آزاد، کشتی فرنگی و زنان اختصاص دهند. 


با این وضعیت باید دید فدراسیون کشتی ایران چه تصمیمی در قبال شرکت در این رقابت ها خواهد گرفت. از آنجایی که اردوی فرنگی کاران و آزادکاران در یک ماه اخیر تشکیل شده و مسابقات انتخابی تیم ملی هم برگزار شده، بعید نیست که ایران کشتی گیران خود را برای دریافت جایزه 300 هزار فرانکی راهی صربستان کند. 


همچنین قرار بود که در خلال رقابت های جهانی کشتی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه جهانی کشتی و انتخابات برای تعیین اعضای این اتحادیه برگزار شود که برگزاری آن به سال 2021 موکول شد.


حمید سوریان از ایران قرار بود برای عضویت در هیات رییسه اتحادیه جهانی با چند کاندیدای دیگر رقابت کند که این موضوع یک سال به تعویق افتاد.

دیدگاه‌ها