کد خبر : 1718562 | 21 آبان 1399 ساعت 11:50 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

براهیم دیاز

زیدان دوباره ثابت می‌کند منتقدین اشتباه می‌کنند

براهیم دیاز که به صورت قرضی از رئال به میلان منتقل شده از زیدان حمایت کرده و می‌گوید رئال با هدایت او به روزهای اوج برخواهد گشت.

زیدان دوباره ثابت می‌کند منتقدین اشتباه می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز ستاره اسپانیایی که به صورت قرضی از رئال مادرید به میلان منتقل شده با پیراهن روسونری عملکرد درخشانی داشته. اما تیم اصلی او در اسپانیا در این فصل وضعیت خوبی نداشته و با انتقادهای زیادی مواجه است. دیاز اما از مربی سابقش زیدان حمایت کرده و می‌گوید اطمینان دارد رئال با هدایت او به روزهای اوج برخواهد گشت.

 

1543034

 

براهیم دیاز در گفتگو با تلویزیون مویستار در این باره گفت: " در شرایط فعلی همه چیز زیدان را زیر سوال برده اند ولی او مثل همیشه پیروز خواهد شد و منتقدینش را مات خواهد کرد. من به هم تیمی های سابقم در رئال مادرید هیچ شکی ندارم و می دانم رئال در این فصل به هدفهایش خواهد رسید. من با زیدان رابطه خاص و پرمحبتی دارم. رابطه ما خیلی خوب است. حالا که در میلان هستم رابطه ام با او کمتر شده ولی هر از چند وقت یکبار پیامی از او دریافت می کنم".

 

1543033

 

براهیم دیاز در بخش دیگر صحبتهایش به ستایش از هم تیمی جدیدش در میلان، زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت: " من و ایبرا رابطه خیلی خوبی برقرار کرده ایم و او توصیه‌های زیادی به من می‌کند. من و ایبرا چه در زمین و چه بیرون از زمین رابطه خیلی خوبی داریم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها