کد خبر : 1718567 | 21 آبان 1399 ساعت 12:11 | 22.4K بازدید | 6 دیدگاه

یحیی در نظرسنجی بهترین مربی غرب آسیا (عکس)

نظرسنجی بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده و یحیی گل محمدی نیز در آن حضور دارد.

یحیی در نظرسنجی بهترین مربی غرب آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ای اف سی علاوه بر یحیی گل محمدی و روی ویتوریا سرمربی دو تیم فینالیست غرب آسیا، نام ولادان میلویویچ و شوتا آروالادزه که هدایت الاهلی و پاختاکور رابرعهده داشتند را نیز در این نظرسنجی قرار داده تا مخاطبانش، سرمربی تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا (غرب) را برگزینند.

 

در بخش مربوط به یحیی گل محمدی آمده است: «جایگزینی یک سرمربی موفق نظیر گابریل کالدرون برای هرکسی دلهره آور است اما گل محمدی وظیفه داشت تا پس از دوره کوتاه حضور سرمربی آرژانتینی پرسپولیس را در موقعیت ممتاز که از سال های 2015 تا 2019 با برانکو ایوانکوویچ به دست آمده بود، نگه دارد.»

 

1543045

 

گزارشگر ای اف سی ادامه داده: «این مربی 49 ساله که چهار سال پیراهن این تیم را برتن داشت، 7 سال پیش برای مدت کوتاهی هدایت قرمزها را برعهده گرفت اما این بار در حالی سرمربی پرسپولیس شد که این تیم سه دوره متوالی قهرمانی لیگ برتر را به ارمغان آورده بود. پس از شروع ضعیف با یک باخت و یک تساوی، آن ها به فرم خوب برگشتند و قهرمان لیگ برتر شدند و باوجود جدایی بیرانوند، علیپور و... نتایج خوبی را کسب کردند.»

 

در بخش پایانی هم نوشته شده: «پرسپولیس پس از شروع مجدد لیگ قهرمانان، در مرحله گروهی سه برد و یک شکست و سه کلین شیت داشت و فقط معز علی توانست دروازه تیم گل محمدی را باز کند؛ گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و تنها شکست سرخ ها را رقم زد.»

 

در این نظرسنجی گل محمدی فعلا 94.13% از آرا را به دست آورده است.

 

1543044

دیدگاه‌ها