کد خبر : 1718568 | 21 آبان 1399 ساعت 12:10 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

شیوع کرونا در دانمارک، بلای جان لیورپول؟

با توجه به محدودیت‌های جدید دولت انگلیس برای مبارزه با کرونا امکان لغو دیدار لیورپول و میتیلند در لیگ قهرمانان وجود دارد.

شیوع کرونا در دانمارک، بلای جان لیورپول؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قوانین جدید و محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت بریتانیا با هدف مبارزه با موج دوم اپیدمی کووید19 و با توجه به شیوع گسترده این ویروس در کشور دانمارک این امکان وجود دارد که دیدار دو تیم لیورپول و میتیلند دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا لغو شود.

 

1543048

 

با توجه به این قوانین دولت انگلیس و ممنوعیت سفر به این کشور از مبدا دانمارک دیدار آخر لیورپول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که روز 9 دسامبر مقابل میتیلند دانمارک برگزار خواهد شد در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

بر اساس قوانین اعلام شده از سوی انگلیس، هیچ شخصی حق سفر از مبدا دانمارک به انگلیس را ندارد و شهروندان انگلیسی که از دانمارک به این کشور مراجعه می‌کنند هم باید قرنطینه اجباری 14روزه را پشت سر بگذارند.

 

1543049

 

در صورتیکه این قوانین تا تاریخ 9 دسامبر پابرجا بمانند لیورپولی ها نمی توانند برای دیدار با میتیلند به دانمارک سفر کنند. دیدار رفت دو تیم در مرحله گروهی که در آنفیلد برگزار شد با پیروزی 2-0 مرسی سایدی ها به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها