کد خبر : 1718574 | 21 آبان 1399 ساعت 12:48 | 194.8K بازدید | 4 دیدگاه

همه چیز آماده یک پایان باشکوه

تقابل مسی و رونالدو این بار در لیگ جزیره؟

گفته می شود منچستریونایتد می خواهد کریستیانو رونالدو را از یوونتوس به خدمت بگیرد.

تقابل مسی و رونالدو این بار در لیگ جزیره؟

به گزارش "ورزش سه"، صحبت ها پیرامون آینده کریستیانو رونالدو خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد، آغاز شده است و اکنون از تیم های پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به عنوان مقاصد احتمالی این فوق ستاره پرتغالی نام برده می شود.


بر اساس گزارش های مطبوعات انگلیسی، منچستر یونایتد در تلاش است کریستیانو رونالدو را متقاعد کند تا برای فصل آینده در این باشگاه بازی کند. آینده رونالدو در تورین نامشخص است چرا که یوونتوس علاقه زیادی به فروش سوپراستار خود به علت بحران های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا دارد.


پرافتخارترین باشگاه ایتالیایی می خواهد با خلاص شدن از شر این بازیکن 35 ساله ای که سالانه 28 میلیون پوند درآمد دارد، حساب های مالی خود را متعادل کند و کریستین مارتین روزنامه نگار انگلیسی معتقد است که یونایتد برای جذب رونالدو ابراز علاقه کرده است. 

 

1542374


وی در توئیتر خود نوشت: «آخرین خبر: منابع ما در شهرهای منچستر و پورتو تأیید می کنند که منچستر یونایتد، با ارائه پیشنهادی به کریستیانو رونالدو، او را برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ در فصل آینده وسوسه کرده است و این ستاره پرتغالی این پیشنهاد را بررسی می کند. البته اگر یوونتوس به این انتقال مایل باشد، درباره آن مذاکره خواهد کرد.»


میراث رونالدو در یونایتد، شش قهرمانی با منچستر است که او در کسب این جام ها سنگ تمام گذاشته است. وی سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی در سال 2004 و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 را با شیاطین سرخ به دست آورد.


اما در پی قوت گرفتن شایعات انتقال رونالدو به منچستر یونایتد، کاربران انگلیسی در آرزوی تقابل دوباره مسی و کریستیانو در لیگ جزیره  هستند و معتقدند که اسطوره آرژانتینی فصل بعد را در لباس سیتیزن ها به میدان خواهد رفت.


پس از کشمکش ها و درگیری هایی که میان لیونل مسی و مدیران بارسلونا پیش آمد، باعث شد این بازیکن در آستانه جدایی از جمع بلوگرانا باشد ولی در نهایت در نیوکمپ ماندگار شد ولی امسال، آخرین سال قرارداد مسی است و او می تواند در انتهای فصل به صورت بازیکن آزاد، تیمش را ترک کند.

 

1542177


با توجه به گزارش های اخیر، جفت برندگان سریالی توپ طلای فوتبال جهان، می توانند فصل آینده در لیگ برتر رقابت کنند و فکر تمدید رقابت افسانه ای میان مسی و رونالدو، هواداران لیگ جزیره را در شبکه های اجتماعی هیجان زده کرده است.


یکی از کاربران توییتر نوشته است: "مسی در سیتی رونالدو در یونایتد. آخرین رقص. لطفا آن را انجام دهید."


یک کاربر دیگر در توئیتر خود نوشت: "رونالدو به یونایتد برمی گردد، مسی به سیتی. آنها یک مستند نتفلیکس در مورد آن می سازند. یک بازی زیبا."


کاربر دیگری نوشته است: "مسی به منچسترسیتی. رونالدو به منچستر یونایتد. رقابت همچنان در اوج است."


قبل از اینکه رونالدو رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کند، با لیونل مسی به مدت 9 فصل در لالیگا رقابت کرد و در حالیکه یوونتوس و بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یکدیگر همگروه شده اند، اما رونالدو دیدار رفت و تقابل با مسی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد و همگان منتظر دیدار برگشت و یک جدال تماشایی دیگر میان این دو اعجوبه دنیای فوتبال هستند. 


آیا مسی و رونالدو در انگلیس مقابل هم صف آرایی می کنند؟ باید به انتظار نشست.

دیدگاه‌ها