کد خبر : 1719695 | 27 آبان 1399 ساعت 21:25 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

سانتی کازورلا:

ژاوی روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد

سانتی کازورلا، هافبک السد مدعی شد ژاوی بالاخره روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد.

ژاوی روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد


به گزارش "ورزش سه"، سانتی کازورلا بعد از سالها حضور در بالاترین سطح فوتبال در لیگ برتر و لالیگا، چندی قبل به السد پیوسته و شاگرد ژاوی در قطر شد. حالا کازورلا در مصاحبه ای به تمجید از تونایی های ژاوی پرداخته و او را یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال خطاب کرده است.

 

1531246

 

سانتی کازورلا به وب سایت رسمی فیفا گفت: "بدون شک ژاوی مربی بزرگی است. من هر روز با او در ارتباطم و ژاوی بسیاری از ویژگی های رهبری در روزهای حضور در زمین را اکنون به عنوان یک سرمربی نیز در خود دارد. ژاوی در عرصه مربیگری نیز پیشرفت زیادی داشته و فلسفه خودش را به ارمغان می آورد.

 

من فکر می کنم که او یک روز سرمربی بارسلونا خواهد شد، اما اینکه چه زمان برای حضور روی نیمکت بارسا مناسب است دیگر تصمیم اوست و خود ژاوی بهتر می داند چه زمان برای برداشتن این قدم بهتر است. حتی اگر ژاوی مانند پپ گواردیولا دلنش آموخته لاماسیا باشد، این به منزله تقلید از او نیست. ژاوی سبک مربیگری متفاوت و ایده های تاکتیکی زیادی دارد، بنابراین من مطمئن هستم که او تبدیل به یک سرمربی بزرگ خواهد شد. همه ما باید صبر کنیم و ببینیم. ژاوی بازیکن بزرگی است و همه دنیا دیدند که او در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا چه کرده است. ژاوی یکی از بهترین هافبک های تاریخ بوده و این موضوع را با عملکرد عالی و عناوین کسب شده خودثابت کرده است."

دیدگاه‌ها