کد خبر : 1719906 | 28 آبان 1399 ساعت 21:25 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

نباید برای داور جنجال بسازیم تا نتیجه بگیریم؛

فاضلی: تا ثانیه آخر مقابل تراکتور تلاش می‌کنیم

سرمربی نساجی امیدوار است نمایش خوبی برابر تراکتور ارائه دهند و موفق به کسب نتیجه شوند.

فاضلی: تا ثانیه آخر مقابل تراکتور تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتور ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم محمود یاوری اظهار کرد: امیدوار هستم قدردان بزرگترهای خود باشیم، از مشاوره‌های آنها استفاده کنیم و همیشه در کنارشان باشیم چراکه احترام به آنها، احترام به خودمان است.

 

او در خصوص دیدار با تراکتور ابراز کرد: تراکتور تیم بزرگی است، مربی خوب و ستاره‌های زیادی در اختیار دارد. تراکتور ذهنیت برد دارد چراکه جزو تیم‌های مدعی به حساب می‌آید ولی ما هم نساجی مازندران، تنها نماینده خطه سرسبز شمال و به ویژه مازندران هستیم. با این تفکر وارد مسابقه می‌شویم که تا ثانیه آخر سختکوش و متمرکز باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم.

 

سرمربی نساجی درباره غایبان تیمش برابر تراکتور عنوان کرد: خوشبختانه هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی نداریم و خدا را شکر تست کرونای تمام اعضای تیم نساجی منفی اعلام شد و با شرایط خوبی وارد زمین می‌شویم.

 

فاضلی ادامه داد: ما در بازی قبل نیما میرزازاد را درون دروازه داشتیم که بنده به ایشان اعتقاد کامل دارم و معتقد هستم آینده فوتبال ایران است و می‌تواند نیاز ما را در این پست برآورده کند. میرزازاد در جام جهانی جوانان، دروازه‌بان تیم ایران بود و اگر قدر خودش را بداند، حتی می‌تواند در تیم ملی بزرگسالان هم دروازه‌بان ایران در جام جهانی باشد. ضمن اینکه ما مهرداد طهماسبی باتجربه را هم در اختیار داریم و حتی حسین خطیر را که به‌عنوان یک جوان در کنارمان است.

 

او درباره قضاوت داوران در هفته اول لیگ برتر و اعتراض برخی مربیان گفت: بنده به دنبال این اتفاق هستم تا فضایی برای داوری درست شود که نخواهیم با جنجال یا هر نحو دیگری، داوری را تحت تاثیر قرار دهیم. بنده برای نهادینه شدن این فلسفه، سعی می‌کنم به اندازه خودم کمکی داشته باشم.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: آقای کرمانشاهی که داور مسابقه فردای نساجی و تراکتور است، در سالیان اخیر همواره نهایت عدالت را در بازی‌های ما داشته است، اما پیرو این مکتب هستم که نباید بخاطر نتیجه گرفتن، داوری را تحت تاثیر قرار دهیم.

 

دیدگاه‌ها