کد خبر : 1719950 | 29 آبان 1399 ساعت 10:00 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم: هلند گاهی خوب کار نمی‌کند

جورجینیو واینالدوم با وجود پیروزی هلند مقابل لهستان از عملکرد تیم ملی کشورش انتقاد کرد و گفت نارنجی‌پوشان گاهی خوب بازی نمی کنند.

واینالدوم: هلند گاهی خوب کار نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم ستاره ملی پوش هلندی لیورپول که در جریان پیروزی 2-1 تیم ملی کشورش بر لهستان نقش موثری داشت و یکی از گلها را به ثمر رساند در پایان بازی از عملکرد نارنجی پوشان انتقاد کرد و گفت با وجود پیروزی هلند در این بازی فوق العاده ظاهر نشده است.

 

1544935

 

هلند در دیدار دیشب با لهستان با اینکه در خانه حریف ابتدا 1-0 عقب افتاد ولی در نهایت با گلهای ممفیس دیپای و واینالدوم، 2-1 پیروز شد. اما با توجه به پیروزی 2-0 ایتالیا بر بوسنی، این پیروزی برای صعود هلند به نیمه نهایی لیگ ملت‌های یوفا کافی نبود و این ایتالیا بود که به مرحله بعدی صعود کرد.

 

واینالدوم در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " به نظرم این یکی از بهترین بازی‌های ما بود. ما در شروع خیلی خوب نبودیم و آنها توانستند خیلی زود به گل برسند ولی به جز این در بقیه لحظات بازی خوب بودیم. فقط مساله این است که ما در انتقال از فازهای دفاع به حمله و برعکس می توانیم بهتر کار کنیم".

 

1544933

 

ستاره هلندی در ادامه گفت: " گاهی اوقات عملکرد ما خوب نیست و این را باید برای آینده در نظر داشته باشیم. علتش هم این است که ما وقت کافی برای تمرین کردن این تاکتیک‌ها نداریم چون بین بازی‌های ملی فرصتی نیست که جمع شویم و این مسائل را تمرین کنیم. ولی باید این کار را هر چه زودتر انجام بدهیم و اگر بخواهیم در جام ملت‌های اروپا بدرخشیم این برایمان الزامی است".

 

 

دیدگاه‌ها