کد خبر : 1719952 | 29 آبان 1399 ساعت 09:57 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

ثبت یک رکورد جالب؛ جدایی 27 بازیکن از نساجی

در آستانه بازی نساجی در برابر تراکتور باشگاه مازنی با انتشار بیانیه ای از بازیکنانی که فصل گذشته پیراهن این تیم را برتن داشتند اما اکنون در نساجی نیستند، تشکر کرد.

ثبت یک رکورد جالب؛ جدایی 27 بازیکن از نساجی 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب توجه در این بیانیه تعداد بازیکنان جدا شده از نساجی است؛ 27 بازیکن و این بدین معنی است که نساجی فصل جدید را با یک تیم جدید شروع کرده است. خیلی ها به همین بهانه می گفتند نساجی برای رسیدن به هارمونی و هماهنگی لازم نیاز به زمان دارد اما در هفته نخست در برابر آلومینیوم اراک ارایه گر بازی خوب و هماهنگی بود و در نهایت حریف را 3-0 شکست داد.

 

در بیانیه باشگاه نساجی می خوانیم: در فصل گذشته با همه فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت، این بازیکنان غیرتمند نساجی بودند که با تلاش‌های شبانه‌روزی و تحمل سختی‌های فوتبالی توانستند دل هواداران میلیونی و قدرشناس نساجی شمال ایران را شاد کنند و با نمایشی آبرومندانه همواره با بضاعت موجود یک رقیب سرسخت برای لیگ به‌شمار می‌آمدند. دست بازیکنانی که در فصل اخیر در نساجی ماندند را به گرمی می‌فشاریم و به بازیکنان جدید نیز خوش‌آمد می‌گوییم‌.

 

جا دارد قدردانی کنیم از بازیکنانی که امسال در جمع ما نیستند: محمد عباس‌زاده، علیرضا حقیقی، علی‌اصغر عاشوری، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، سیدمحمد میری، روح‌الله باقری، محمدامین رضایی، محمدعرفان معصومی، رحمان جعفری، علی شجاعی، رضا دهقانی، مهدی رحیمی، حسن جعفری، میلاد سرلک، رضا علیاری، امید سینگ، حسین کیانی‌مقدم، محمدجواد جلالی، امیرمحمد شیرخانی، ناصر رضایی، معین قربانی، باقر نیاری، ابراهیم مینایی، امیررضا میرزایی‌مقدم، سعید کریمی و حامد بحیرایی. از زحمات، تلاش‌ها و همراهی این عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم.

 

یکی از حسن های این نساجی به نسبت تیم های سال گذشته اجرای به موقع تعهدات در برابر بازیکنان است و این نکته ای است که مالک باشگاه و هم چنین مدیر عامل نسبت به آن تاکید دارند. البته سیاست درست و منطقی این باشگاه که می تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه ها باشد عقد قرارداد بر اساس توان مالی است به این خاطر که جز بخشی خصوصی بشمار می رود و همین موجب شده تا بازیکنان نساجی با آرامش خاطر در تمرینات و هم چنین بازی های این تیم حاضر شوند. شاید نساجی در بحث میزان قراردادها یکی از تیم های ارزان لیگ برتر باشد اما در هفته های پایانی فصل گذشته و هم چنین شروع بازی های این فصل تیم خوبی نشان داد و به همین دلیل پایان فصل گذشته بازیکنانش مورد تیم های متعددی قرار گرفتند. به واقع نساجی یک سکوی پرش خوب برای بازیکنان بشمار می رود.

دیدگاه‌ها