کد خبر : 1720099 | 29 آبان 1399 ساعت 23:47 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی – تراکتور؛ یک بازی با تماشاگر (عکس)

در دوران کرونایی یک سری بازی ها هستند که با حضور تماشاگر برگزار می شود و این به دلیل علاقه بیش از اندازه تماشاگران به تیم هایشان است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این بازی ها، بازی های خانگی نساجی در استادیوم شهید وطنی است؛ با شروع بازی تعدادی از تماشاگران نساجی در ساختمان های مشرف به استادیوم مستقر می شوند و از راه دور چنان نساجی را تشویق می کنند که گویی با تماشاگر بازی می کند. موضوعی که در بازی نساجی – تراکتور مورد اشاره علیرضا منصوریان هم قرار گرفت.

 

تماشاگرانی که با حضور بر ساختمان های مشرف به استادیوم شهید وطنی نظاره گر بازی شدند یک بازی زیبا را تماشا کردند. از سوی هر دو تیم. در این بازی هم تراکتور صاحب موقعیت های خوب برای گلزنی شد و هم نساجی. مسابقه ای که تا دقایق پایانی جذاب و تماشایی دنبال شد و در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

جنس دوست داشتن فوتبال و تیم در قا ئمشهر متفاوت با خیلی از شهرها است. برای آنها سرما و گرما و سختی تماشای بازی تفاوتی نمی کند. آنها لازم باشد از هر مانعی عبور می کنند تا نساجی را تماشا و تشویق کنند. بازی های صنعت نفت هم این چنین است؛ تعدادی از تماشاگران با حضور در یکی از ساختمان های مشرف با استادیوم تختی آبادان صنعت نفت را تشویق می کنند.

 

جالب اینکه تماشاگران نساجی در پایان بازی با تراکتور به شدت شاگردان وحید فاضلی را تشویق کردند به این خاطر که از نمایش آنها در برابر تیم پر مهره تراکتور راضی بودند. هم چنین نتیجه ای که در این بازی رقم خورد. به خصوص که در پایان بازی برخی از کارشناسان داوری گفتند گل تیم میهمان در موقعیت تیم آفساید به ثمر رسیده است.

 

1545110

 

1545111

 

1545113

 

1545115

 

1545112

 

1545114

 

عکس هاک معین نادری

دیدگاه‌ها