کد خبر : 1720112 | 30 آبان 1399 ساعت 01:00 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

ربیعی: پروسه‌های فنی کاملا زمان بر است

هر چه بگذرد، بیشتر از درخشش مس می‌شنوید!

سرمربی تیم مس رفسنجان به تمجید از رقیب تیمش در هفته دوم پرداخت و آن‌ها را یکی از تیم‌های مدعی در راه کسب سهمیه آسیایی دانست.

هر چه بگذرد، بیشتر از درخشش مس می‌شنوید!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان که پس از شکست در هفته نخست مقابل استقلال، تیمش را مهیای دومین دیدار در لیگ بیستم برابر گل گهر سیرجان کرده است، ساعتی قبل در نشست خبری پیش از بازی با رقیب هم‌استانی خود حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود؛ ربیعی در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره جدال با گل گهر سیرجان گفت: بازی امروز جزو بازی‌های خوب و پراهمیت مسابقات است و تیم گل‌گهر سیرجان را بسیار خوب با کادر فنی شایسته، مربی کاردان و بازیکنان خوبی می‌دانم و در بازی هفته اول خود نیز توانستند این موضوع را نشان دهند.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط تیمش پس از شکست هفته نخست مقابل استقلال گفت: ایراداتی داشتیم که هفته به هفته حل خواهیم کرد و مطمئن هستم در بازی امروز تیم با جنگندگی و برنامه ریزی بهتری در مسابقه خواهد بود .

وی در تمجید از عملکرد شاگردان قلعه‌نویی گفت: تیم گل گهر تیم شایسته با مهره‌های بسیار خوبی است و اگر بخواهم بدون اغماض بگویم این تیم جزء سه، چهار تیم اول امسال خواهد بود؛ به هر حال جدا از حوزه فعالیت خودم در این ۱۰-۱۲ سال که حرفه‌ای کار می‌کنم و همه ابعاد فوتبال را سعی کردم چه به عنوان یک محقق یا مربی فوتبال دنبال کنم متر تمام لیگ در دستم می‌تواند باشد ولی تیم سیرجان جزء تیم هایی است که برای کسب سهمیه قدم برمی دارد و با شرایطی این باشگاه و سرمربی آن دارد تیم بسیار قابل احترامی است و فکر می کنم که با توجه به اینکه بسیار پرمهره است امسال شرایط کسب سهمیه را دارد.

ربیعی درباره غایبان تیمش برای دیدار با گل گهر گفت: دو سه بازیکن خود را به عناوین مختلف در اختیار نداریم بحث یکسری اتفاقات انضباطی جای خود را دارد و دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شده اند که یکی از آنها مسیح زاهدی است که در بازی امروز در اختیار نداریم.

 


سرمربی مس رفسنجان در واکنش به تعطیلی احتمالی لیگ برتر به دلیل شرایط کرونایی گفت: ما یک شرایط نرمال و یک شرایط غیرمعمولی در مسابقات داریم که در شرایط نرمال تیم ها برنامه های پیش فصل خود را برای مسابقات انجام می‌دهند برای تیم‌های مختلف این موضوع متفاوت است. کسانی که فوتبال را کاملا کارشناسی دنبال می‌کنند می دانند که باید ریتم مسابقات شکل خود را بگیرد مخصوصا برای تیم‌هایی مثل ما که تازه از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر آمده‌اند شرایط ما به گونه‌ای است که دوست داریم شرایط تیم ما هر چه سریعتر با فضای لیگ برتر منطبق شود.

وی افزود: از طرف دیگر ستاد ملی کرونا مسائلی دیگر را دارد و به نظر من فرق اهم و فی الاهم است یعنی ورزش و همه کارهایی که انجام می دهیم نباید منجر به خطر افتادن سلامتی جامعه شود. برای ما این مسئله مهم است و بدون اغماض می‌گویم تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مسابقات هستیم و آنها در جایگاهی نشسته‌اند که مهم و مهمتر را تشخیص می‌دهند.

 

ربیعی که گویا قصد نداشت پیش از جدال حساس تیمش با گل گهر سیرجان چندان به حواشی پیرامونی بپردازد، درباره مشکلات اقامت در کرمان هم توضیح چندانی نداد و گفت: الان نیاز نیست به آن پرداخته شود و دوست داریم تمام تمرکز فنی خود و بازیکنان روی بازی امروز باشد.

سرمربی جوان مس رفسنجان در بخش پایانی صحبت‌های خود هم به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و گفت: تیم مس رفسنجان جزو تیم‌هایی است که هر چه می‌گذرد بیشتر درباره آن خواهید شنید و پروسه‌های فنی کاملا زمان بر است و سبک و فلسفه فنی که من کار می‌کنم و بازی امروز مطمئن هستم بهتر از بازی استقلال بازی خواهیم کرد.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط کرونایی در کشور افزود: این مسائل اجتناب ناپذیر است و از مردم می‌خواهم تمام مسائل بهداشتی و ایمنی را در رابطه با کرونا رعایت کنند و خیلی باید مراققب همدیگر باشیم خیلی سخت و نگران کننده شده است؛ اینکه هر هفته انسان‌های بی شماری از میان ما می روند از نظر احساسی نگران کننده است و امیدوارم همه رعایت کنیم ما هم در فوتبال هستیم مجبوریم اما با تمهیدات بسیار زیادی این کار را انجام می‌دهیم. باشگاه مس رفسنجان از نظر مدیریت، معاون باشگاه، تمام عوامل باشگاه سخت گیری های شدید دارند. علاوه بر تست های PCR که هر هفته انجام می دهیم مکان‌هایی که تیم در آنجا حضور خواهد داشت دائما ضدعفونی می شود، واقعا از همه می خواهم رعایت کنند تا بیشتر از این باعث نکرانی و عزادار شدن اطرافیان خود نباشیم.

دیدگاه‌ها