کد خبر : 1720116 | 30 آبان 1399 ساعت 09:27 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

راز موفقیت تیم ملی ایتالیا از نگاه روبرتو مانچینی

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید آنها با تغییر سبک و البته در مدت زمانی کوتاه به تیمی قدرتمند تبدیل شده اند.

راز موفقیت تیم ملی ایتالیا از نگاه روبرتو مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی کابوس وار تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه، هدایت این تیم به روبرتو مانچینی سپرده شد و او نیز توانست در مدت زمان کوتاه آتزوری را متحول کند. ایتالیا طی دو سال گذشته هیچ شکستی را متحمل نشده و با اقتدار کامل به رقابت‌های یورو صعود کرد. آنها همچنین اخیراً به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملت های اروپا راه یافتند.

 

 

1335142

 

 

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون موفقیت‌های تیمش گفت: " در آغاز سفر ما با هم احساس غم و ناامیدی به خاطر عدم صعود به جام جهانی وجود داشت. ما تصمیم گرفتیم تغییر کنیم. بازیکنان جوان با کیفیت فنی عالی را متمرکز کنیم و شیوه بازی متفاوتی را امتحان کنیم.  در مدت زمان کوتاهی این یک تیم قدرتمند شد.

 

بچه ها کار فوق العاده ای انجام دادند تا هواداران دوباره به ایتالیا عشق بورزند و خود را به عنوان یک تیم مستحکم نشان دهند."

 

 

1544928

 

 

مانچینی در ادامه پیرامون تعویق یک ساله رقابت های یورو به خاطر شیوع ویروس کرونا نیز گفت: "حیف است که امسال نتوانستیم در یورو بازی کنیم چرا که کاملاً احساس آمادگی می کردیم اما در عین حال از آن زمان بازیکنان جوان جدیدی ظهور پیدا کرده اند که می توانند در آینده آتزوری تاثیر گذار باشند."

دیدگاه‌ها