کد خبر : 1720284 | 30 آبان 1399 ساعت 20:55 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: استقلال ۹ فصل علیه شروع رویایی

استقلال برای نهمین دوره متوالی در لیگ برتر، در 4 هفته ابتدایی شکست را تجربه کرد.

گزارش: استقلال ۹ فصل علیه شروع رویایی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با گلی که وارد دروازه فولاد کرد، نوید یک تیم مدعی قهرمانی را داد ولی در ادامه کار با بازی نه چندان خوبی که انجام داد، نتیجه را به فولاد واگذار کرد تا شاگردان فکری خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد، شکست را در لیگ برتر تجربه کنند.


شکست استقلال در دومین هفته لیگ بیستم، اتفاقی تکراری است که قریب به 9 سال است برای این تیم تکرار می شود. استقلال از لیگ دوازدهم به بعد، در 4 هفته ابتدایی شکست را تجربه کرده و این تیم هرگز نتوانسته بیش از 3 هفته شکست ناپذیر باشد.


* لیگ دوازدهم: هفته دوم


استقلال در لیگ دوازدهم و در دومین هفته، با امیر قلعه نویی به مصاف سایپا رفت. آنها ابتدا توسط سبحانی دروازه شان را باز شده دیدند. سیاوش اکبرپور در دقیقه 81 گل تساوی را وارد دروازه رحمان احمدی کرد اما درست یک دقیقه بعد، سعید دقیقی دروازه رحمتی را باز کرد تا استقلال در هفته دوم شکست را تجربه کند.

 

* لیگ سیزدهم: هفته دوم


استقلال در فصل بعد با قلعه نویی بازهم در هفته دوم شکست خورد. آبی پوشان در حضور نزدیک به 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی میزبان زردپوشان اصفهانی بودند. آرش افشین خیلی زود و در دقیقه دوم دروازه رحمتی را گشود. هادی عقیلی در نیمه دوم و در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. گل دقیقه 78 امیرحسین صادقی نیز نتوانست آبی ها را به بازی برگرداند و آنها اولین شکست لیگ را تجربه کردند.

 

* لیگ چهاردهم: هفته سوم


استقلال این بار در اصفهان مهمان سپاهان بود. آنها توسط میلاد فخرالدینی به گل رسیدند اما علیرضا فغانی در دقیقه 27 یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد که احسان حاج صفی آن را به گل تبدیل کرد. مهدی شریفی در دقیقه 33 و لوسیانو پریرا در دقیقه 65 گل سوم را وارد دروازه محسن فروزان کردند تا سپاهان با نتیجه 3 بر یک از سد شاگردان قلعه نویی عبور کند.

 

* لیگ پانزدهم: هفته سوم


پرویز مظلومی در بازگشت دوباره اش به استقلال، در هفته سوم مغلوب ذوب آهن و یحیی گل محمدی شد. احسان پهلوان در دقیقه 61 و مرتضی تبریزی نیز در دقیقه 85 دو گل ذوبی ها را وارد دروازه رحمتی کردند تا آبی ها باز هم در هفته های ابتدایی شکست را تجربه کنند.

 

* لیگ شانزدهم: هفته دوم


پس از جدایی پرویز مظلومی، نوبت به علیرضا منصوریان رسید تا هدایت استقلال را در دست بگیرد. او در هفته نخست مقابل نفت تهران مساوی کرد ولی در هفته دوم و در عین ناباوری همگان، به استقلال خوزستان باخت. این بازی که در اهواز برگزار شد، با دبل سعید بیت سعید به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. کاوه رضایی نیز تنها گل تیم منصوریان را وارد دروازه حریف کرد.

 

* لیگ هفدهم: هفته اول


علیمنصور که پس از شکست سنگین در برابر العین، درصدد جبران در لیگ برتر بود، در همان هفته اول مغلوب صنعت نفت شد. استقلال در آبادان مهمان برزیلی های ایران بود که خیلی زود دروازه شان را باز شده دیدند. کرار جاسم در دقیقه 18 و از روی نقطه پنالتی دروازه رحمتی را باز کرد و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند تا علیمنصور این بار در همان گام اول شکست را تجربه کرد.

 

* لیگ هجدهم: هفته چهارم


شکست در هفته های ابتدایی دامن وینفرد شفر را نیز گرفت و پیرمرد آلمانی در هفته چهارم در شهر جم مغلوب پارس شد. در آن دیدار، آرمین سهرابیان در دقیقه 12 دروازه تیم خودش را باز کرد و بازیکنان استقلال تا پایان دیدار نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا نخستین شکست آبی پوشان با شفر در لیگ هجدهم، در هفته چهارم رقم بخورد.

 

* لیگ نوزدهم: هفته اول


همه ما اتفاقات جنجالی که برای استراماچونی در تبریز پیش آمد را به یاد داریم. استقلال مهمان ماشین سازی بود و در حالیکه این بازی تا دقیقه 96 بدون گل در جریان بود، در این دقیقه اتابک زارعی از روی یک ضربه ایستگاهی، توانست دروازه حسینی را باز کند تا جنتلمن ایتالیایی نیز در همان گام اول شکست را در برابر شاگردان رسول خطیبی تجربه کند.

 

* لیگ بیستم: هفته دوم


در حالی که استقلال پس از 4 فصل موفق شد دیدار هفته اول را برنده شود، هواداران این تیم امید زیادی داشتند تا محمود فکری، روند منفی شکست در دیدارهای ابتدایی لیگ را نیز بشکند اما سرمربی جدید آبی پوشان نیز در این امر ناموفق بود. او در مقابل جواد نکونام و فولاد در حالی 2 بر یک شکست خورد که تا دقیقه 72 از حریف خود پیش بود.

 

دیدگاه‌ها