کد خبر : 1720313 | 01 آذر 1399 ساعت 07:55 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

رهبری: خبر مثبت بودن تست‌مان شوکه کننده بود

محمد رهبری گفت: قرنطینه سخت است اما خدا را شکر هیچ علائمی ندارم و منتظرم تا مجددا تست کرونا بدهم.

رهبری: خبر مثبت بودن تست‌مان شوکه کننده بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ملی پوش شمشیربازی ایران درباره ی شرایط جسمانی خود در قرنطینه بیان کرد: من، علی پاکدامن، محمد فتوحی و فرزاد باهر از چهار استان مختلف بودیم و اینکه تست کرونای ما مثبت شد خیلی شوکه کننده بود. خدا را شکر در حال حاضر هیچ کدام علائمی نداریم و منتظریم که مجددا تست کرونا بدهیم و اگر منفی شد یا  تمریناتمان را انجام دهیم و یا به خانه برگردیم. البته قرار بود تست کرونا را پنجشنبه بدهیم که اعلام کردند زیر ۱۰ روز  احتمال اینکه تست مثبت شود وجود دارد بنابراین دوشنبه هفته آینده تست کرونا خواهیم داد.


او ادامه داد: قرنطینه خیلی سخت است اما مسئولان فدراسیون هم چیزی کم نگذاشتند و امکانات را فراهم کردند و فعلا مشکل خاصی نداریم.
رهبری در مورد واکنش خانواده اش نسبت به مثبت شدن تست کرونای او گفت: خیلی نگران بودند و مانند ما شوکه شدند. باورشان نمی شد که مبتلا به کرونا باشیم. خواستند برگردم اما من تشخیص دادم که بمانم بهتر است چون ممکن است ناقل باشم.


ملی پوش شمشیربازی ایران در پاسخ به این پرسش که به این مسئله فکر کرده چگونه به این ویروس مبتلا شده است؟ تصریح کرد: بله خیلی فکر کردم. چون به شخصه خیلی رعایت می  کردم و فقط در موارد اضطراری بیرون می رفتم. ولی واقعا نمی توان فهمید کجا این اتفاق افتاده است.


او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه همانند دیگر  شمشیربازان موافق برگزاری لیگ است یا خیر، تاکید کرد: من هم موافق برگزاری لیگ هستم. امنیت لیگ شمشیربازی از لیگ  رشته های دیگر مانند فوتبال بیشتر است چون ما لباس مخصوص و کلاه داریم و برخورد تن به تن هم نداریم. با اینکه پول زیادی در لیگ دریافت نمی کنیم اما تنها منبع درآمد شمشیربازان است و امیدوارم  فدراسیون تصمیم بگیرد که لیگ دوباره برگزار شود.


سابریست ایران در مورد اینکه ابتلا به ویروس کرونا چقدر باعث بهم خورن برنامه آماده سازی او شده است، گفت: فاصله ای که در تمرینات افتاده باعث می شود که بدن ما افت کند اما فرصت این را داریم تا جبران کنیم.  شانسی که داریم  سهمیه المپیک خود را گرفته ایم و اولین مسابقه ای که برگزار شود جنبه تدارکاتی دارد.  این در حالی این که خیلی از کشورها این سهمیه را به دست نیاوردند و کارشان خیلی سخت شده است.

دیدگاه‌ها