کد خبر : 1720320 | 01 آذر 1399 ساعت 09:57 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

دادگاه CAS برای صدور رای زمان خواست

تمدید تعلیق جودوی ایران تا ژانویه 2021

مهلت ابلاغ رای دادگاه CAS به پرونده جودوی ایران تا ٢٩ ژانویه تمدید شد.

تمدید تعلیق جودوی ایران تا ژانویه 2021

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دادگاه حکمیت ورزش در خصوص رسیدگی به پرونده شکایت جودوی ایران علیه فدراسیون جهانی ، ۲۶ شهریور ماه برگزار شد ، دادگاه به طرفین فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند ، اما در این مدت تعیین شده بین دو فدراسیون  ایران و فدراسیون جهانی جودو  توافقی صورت نگرفت.


حالا با اعلام فدراسیون جودو، دادگاه حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی عنوان کرد که اعلام رای دادگاه در خصوص این پرونده تا  ۲۹ ژانویه تمدید خواهد شد.


آرش میراسماعیلی،  رئیس فدراسیون جودو با تایید این خبر در این باره به روابط عمومی فدراسیون جودو گفت: با توجه به عدم توافق دو طرف پرونده در مدت یک ماهی که از سوی سرداور تعیین شده بود، دادگاه CAS روز جمعه ۳۰ آبان ماه با ارسال ایمیلی اعلام کرد که زمان مهلت ابلاغ رای را تا ٢٩ ژانویه ٢٠٢١ تمدید کرده است. به نظر می رسد داوران زمان بیشتری برای بررسی با توجه به حساسیت پرونده نیاز داشتند.


این اتفاقات در حالی رخ داده جودوی ایران بیش از یک سال است که با حکم فدراسیون جهانی جودو در تعلیق به سر می برد و حالا با این وضعیت تعلیق جودو حداقل تا پایان ژانویه یا اواسط بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.

دیدگاه‌ها