کد خبر : 1720522 | 01 آذر 1399 ساعت 22:04 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

اولین صدرنشینی فوتبال سیرجان در تاریخ؛

گل گهر فصل قبل چه زمانی به امتیاز ۶ رسید؟

گل گهر با دو برد در دو هفته ابتدایی لیگ، نگاه فوتبال ایران را سوی سیرجان چرخاند.

گل گهر فصل قبل چه زمانی به امتیاز ۶ رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه نویی با دو پیروزی ارزشمند برابر سپاهان همیشه مدعی و مس رفسنجان در دربی نشان دادند که می‌خواهند سری در سرهای فوتبال ایران در بیاورند.


گل گهر با تجربه ای که در فصل اول حضور در لیگ برتر به دست آورد حالا رفته رفته به جایگاهی که مدنظر مدیران و هوادارانش است دست پیدا می‌کند و فعلا اولین صدرنشینی فوتبال سیرجان را در بالاترین سطح فوتبال ایران تجربه می‌کند.


 این رتبه نخست در شرایطی به دست آمده که آنها فصل قبل زجر زیادی کشیدند و هزینه زیادی کردند تا در جدول رقابت‌ها باقی ماندند. گل گهر که اکنون در هفته دوم ۶ امتیازی شده، فصل قبل در هفته سیزدهم به این عدد رسید‌ه بود و البته که یکبار هم شاهد تغییر در کادر فنی این تیم بودیم.


در لیگ نوزدهم گل گهری‌ها برای رسیدن به امتیاز 6 با نساجی مازندرانس، سایپا، پارس جنوبی جم، پیکان و شاهین مساوی کردند و به تراکتور، استقلال، نفت آبادان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد باختند. بازی آنها با ماشین سازی به تعویق افتاد و گل گهر در بازی هفته سیزدهم بود که با تساوی برابر نفت مسجد سلیمان ۶ امتیازی شد. سیرجانی ها تا پایان نیم فصل نیز ۴ امتیاز دیگر گرفتند و در مجموع در نیم فصل ۱۰ امتیازی شدند.


حالا اما گل گهر در پایان هفته دوم ۶ امتیازی است و شاید در پایان فصل در جایی از جدول بایستد که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کند.

دیدگاه‌ها