کد خبر : 1720554 | 02 آذر 1399 ساعت 01:11 | 29.9K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس 2-0 کالیاری: رونالدو با گل برگشت

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 کالیاری را شکست بدهد.

یوونتوس 2-0 کالیاری: رونالدو با گل برگشت

به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو که به دلیل ابتلا به کرونا در دیدارهای اخیر بیانکونری غایب بود، در بازگشت به ترکیب این تیم دو گل زد تا تیمش برابر کالیاری به برتری 2-0 برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما گلی به ثمر نرسید. در دقیقه 11، روی همکاری آدریان رابیو و آلوارو موراتا، این فدریکو برناردسکی بود که توانست دروازه کالیاری را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در ادامه این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و کاملا بر بازی مسلط شدند. در دقیقه 25، چیزی نمانده بود که روی پاس موراتا، رونالدو در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما حضور به موقع والوکیه‌ویچ، دروازه کالیاری را نجات داد.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 38 سرانجام رونالدو توسط قفل دروازه کالیاری را باز کند. ستاره پرتغالی که با پاس موراتا صاحب موقعیت شده بود، با یک حرکت در عرض درون محوطه جریمه و در حالی که توسط سه مدافع حریف تحت فشار بود، با یک شوت دیدنی توپ را به گوشه دروازه کالیاری فرستاد.

 

1545866

 

فشار حملات یووه بعد از این گل ادامه پیدا کرد و رونالدو چهار دقیقه بعد خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر مریح دمیرال مقابل رونالدو قرار گرفت و او هم با فرصت طلبی کار را تمام کرد.

 

1545867

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 چیزی نمانده بود که روی کرنر خوان کوادرادو، دمیرال به یک ضربه سر قدرتمندانه دروازه حریف را باز کند اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

سه دقیقه بعد، روی یک حرکت تیمی خوب، رونالدو در حالی که می توانست هت تریک کند، توپ را رها کرد تا برناردسکی ضربه را بزند اما توپ بعد از برخورد به بازیکن کالیاری به کرنر رفت.

در ادامه این تیم میهمان بود که صاحب چند موقعیت خوب شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در دقایق پایانی یوونتوسی ها بار دیگر بر بازی مسلط شدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-0 به سود یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها