کد خبر : 1720578 | 02 آذر 1399 ساعت 08:45 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

یحیی؛ مشت شادی و فریاد خشم (عکس)

دو فریم متفاوت از سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در تقابل امشب مقابل صنعت نفت آبادان به ثبت رسیده است، یکی در اوج عصبانیت و دیگری با آرامش توأم با شادمانی.

به گزارش "ورزش سه" تساوی در دیدار نخست و گذراندن حواشی روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانه باعث شده بود تا فشار ویژه‌ای روی کادرفنی پرسپولیس در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد و بدون تردید راه فرار از این فشار، کسب پیروزی سه امتیازی و خانگی مقابل صنعت نفت آبادان بود؛ شاگردان گل‌محمدی از همان ابتدای بازی روی دروازه حریف خود موقعیت‌های متوالی ایجاد کردند تا اینکه سرانجام غفلت دفاعی نفتی‌ها پنالتی به پرسپولیس هدیه داد و نعمتی آن را به گل تبدیل کرد تا گل‌محمدی با خیالی آسوده‌تر بازی را دنبال کند.

 

اما فشار نفتی‌ها در واپسین لحظات بازی برای رسیدن به گل تساوی باعث شد تا گل‌محمدی از کوره در برود و در اعتراض به سوت محمدرضا اکبریان، توپ را شوت کند و اعتراض تندی را علیه تصمیم اکبریان از خود بروز بدهد؛ مربی که پیشتر چنین واکنشی را کمتر از او دیده بودیم اما فشار و استرس بازی باعث شد تا چنین حرکتی از گل‌محمدی سر بزند و اکبریان نیز با کارت قرمز او را جریمه کند. مشت شادی گل‌محمدی پس از گل نعمتی در کنار فریاد خشم او در اواخر بازی، دو فریم ویژه دیدار امروز مقابل صنعت نفت بود که توسط دوربین عکاسان به ثبت رسید.

 

1545905

 

1545904

دیدگاه‌ها