کد خبر : 1720581 | 02 آذر 1399 ساعت 08:49 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار سرنوشت دیدار پیکان و شهر خودرو؛

این دوئل برنامه لیگ را دستخوش تغییر می‌کند؟

احتمال دارد برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای هفته‌های سوم و چهارم با تغییراتی همراه شود.

به گزارش "ورزش سه" ساعتی قبل به روال آنچه مسئولان سازمان لیگ درباره اعلام برنامه‌های مسابقات به صورت دو هفته‌ای بیان کرده بودند، برنامه هفته سوم و چهارم لیگ بیستم از سوی سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ اعلام شد؛ اما یک احتمالی باعث شده است تا شایعات درباره تغییر زمان برخی مسابقات در هفته سوم و چهارم مطرح شود. آن‌هم موضوع زمان برگزاری دیدار هفته دوم پیکان و شهر خودروست. هر چند سرپرست سازمان لیگ اعلام کرده که در صورت شرایط آب و هوایی مناسب، عصر فردا دوئل شاگردان تارتار و رحمتی در تهران دنبال خواهد شد اما لغو دوباره این مسابقه به علت بارش باران می‌تواند مسئولان سازمان لیگ را با چالش بزرگی مواجه کند.

 

شاگردان رحمتی در هفته سوم باید پنجشنبه هفته جاری در مشهد میزبان نفت آبادان باشند و در هفته چهارم نیز دوشنبه هفته آینده در تهران رو در روی شاگردان یحیی گل محمدی قرار گیرند؛ همچنین پیکانی‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هفته سوم روز پنجشنبه 6 آذرماه میهمان ذوب‌آهن خواهند بود و سپس در هفته ششم، سه شنبه 11 آذرماه میزبان استقلال هستند.

 

باید دید سرانجام بازی معوقه هفته دوم چه خواهد شد و شرایط آب و هوایی اجازه برگزاری آن را در روز یکشنبه خواهد داد یا تعویق دوباره این مسابقه، برنامه ریزی جدید مسئولان سازمان لیگ را با تغییر همراه خواهد نمود.

 

1545907

دیدگاه‌ها