کد خبر : 1720603 | 02 آذر 1399 ساعت 10:58 | 40.2K بازدید | 3 دیدگاه

درآمدزایی دلاری پرسپولیس از آل اشپورت

آل اشپورت علاوه بر تامین کیت پرسپولیس، رقم قابل توجهی را هم به این باشگاه پرداخت خواهد کرد.

درآمدزایی دلاری پرسپولیس از آل اشپورت

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر از تولیدی های مختلفی برای تامین البسه خود استفاده کرده که برخی انتقاداتی را به همراه داشت؛ از دوره ماکرون که برند جوراب و پیراهن این تیم متفاوت بود تا زمان جیووا که هر یک جنجال هایی را به وجود آوردند.

 

این فصل نیز استفاده از کیت تکراری آل اشپورت سبب شده تا هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی در این باره سوالاتی را مطرح کنند. البته پیش تر این برند آلمانی فعال در فوتبال ایران توضیح داد که قرار است در بازی فینال از طرح ویژه اش رونمایی کند اما حالا معاون اجرایی پرسپولیس نکته جالب دیگری را هم مطرح کرده است.

 

او گفته است: در این زمینه به خاطر مشکلاتی که وجود داشت کاری برای لباس فصل جدید انجام نشده بود، در واقع قراردادی با اسپانسر منعقد نشده بود. ما با اسپانسر قبلی باشگاه یک قرارداد خوب بستیم که علاوه بر اینکه البسه تیم را رایگان تامین کند ۴ میلیارد تومان هم به پرسپولیس پول بدهد یعنی ما نه تنها لباس را نمی‌خریم بلکه به عنوان اسپانسر آن را استفاده می‌کنیم. در این زمینه قرار است اسپانسر برای نیم فصل دوم، لباس جدید و برای بازی فینال هم یک لباس ویژه طراحی کند. هواداران هم می‌توانند طرح های خود را برای ما بفرستند که اگر قابل اجرا بود از آنها استفاده کنیم. قرارداد ما به گونه‌ای است که برای فینال آسیا ۵۰۰ میلیون تومان می‌گیریم و ۵۰ هزار دلار هم بابت قهرمانی در لیگ برتر می‌گیریم.

 

بنابراین پرسپولیسی ها در صورت قهرمانی در لیگ برتر حدود ۶ میلیارد درامدزایی از آل اشپورت خواهند داشت و به این ترتیب دستمزد دستکم دوبازیکن شاخص خود را تنها به این شکل تامین می‌کنند.

دیدگاه‌ها