کد خبر : 1720679 | 02 آذر 1399 ساعت 16:32 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان منحل نشد و به زمین مسابقه رفت!

در حالی که گفته می شد تیم گل ریحان از حضور در رقابت های دسته اول انصراف داده است، این تیم امروز به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روز پیش مدیران باشگاه گل ریحان البرز با صدور بیانیه ‌ای اعلام کردند که این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد، اما این تیم امروز به میدان رفت.
گل ریحان که در سال 1393 با نام اکسین البرز در لیگ 2 حضور پیدا کرد و در همان سال به لیگ یک صعود کرد، در سال 1397 به گل ریحان تغییر نام داد و در ابتدای فصل نیز علی لطیفی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و او نیز دستیاران خود را انتخاب کرد که علیرضا واحدی نیکبخت یکی از دستیاران لطیفی بود.


مدیران باشگاه گل ریحان که خیلی دیر برای حضور در مسابقات دست به کار شدند، نتوانستند تکلیف بودجه باشگاه برای فصل آینده را مشخص کنند و همین بلاتکلیفی سبب شد تا علی لطیفی خیلی زود تصمیم به استعفا بگیرد و مدیران گل ریحان نیز ساعاتی پس از استعفای مهاجم سابق استقلال و پاس، مهدی امیری سوادکوهی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند.


اما چند روز پیش باشگاه گل ریحان البرز که یکی از باشگاه های خصوصی فوتبال ایران است با انتشار بیانیه ای انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های دسته اول اعلام کرد.


با این وجود، این تیم که باید در هفته نخست رقابت های دسته اول به مصاف مس کرمان می رفت، در این دیدار حضور پیدا کرد و به مصاف حریف خود نیز رفته است که این دیدار با نتیجه بدون گل در جریان است.

دیدگاه‌ها