کد خبر : 1720692 | 02 آذر 1399 ساعت 17:17 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی یک – خوشه طلایی یک

لیگ یک؛ فرار فجر از شکست در دقایق پایانی

خوشه طلایی با هدایت سهراب بختیاری زاده در هفته نخست بازی ها در دیار حافظیه با برد فاصله ای نداشت اما در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کرد تا تنها به یک امتیاز دست پیدا کند.

  لیگ یک؛ فرار فجر از شکست در دقایق پایانی 

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی با وجود اینکه در پایان فصل گذشته خیلی از بازیکنان خود را از دست داده بود با نیت برد وارد میدان شد و برای رسیدن به این مهم بازی حساب شده ای را به نمایش گذاشت و ابتدا به گل رسید اما در نهایت نتوانست از این گل محافظت کند و با گلی که در دقایق پایانی بازی دریافت کرد بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد. 

 

فجر سپاسی در شرایطی در بازی نخست به نتیجه مساوی دست یافت که داوود مهابادی سرمربی این تیم قرار است در ادامه مسیر تیم ملی جوانان  را در مقدماتی جام جهانی در ازبکستان هدایت کند. با این حال این مربی دوست داشت پیش از حضور در اردوی تیم ملی جوانان فجر سپاسی شروع خوبی در بازی های این فصل داشته باشد که با وجود تلاش تیمش در بازی نخست این امر محقق نشد و تنها به یک امتیاز دست یافت. بازی دو تیم فصل گذشته هم در شیراز با نتیجه مساوی تمام شده بود.  

 

خوشه طلایی با توجه به تجربیاتی که فصل گذشته به دست آورده این فصل راه آسان تری برای مدعی شدن پیش رو دارد و اگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند اینبار صعود به لیگ برتر قطعی خواهد بود. یک امتیاز در خانه تیم فجر سپاسی برای خوشه طلایی در شروع راه با سهراب بختیاری زاده نتیجه بدی نبود.

دیدگاه‌ها