کد خبر : 1720694 | 02 آذر 1399 ساعت 17:23 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت پیرلو و ساری از نگاه مدافع هلندی یوونتوس

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس معتقد است که این تیم در این فصل زیر نظر آندره آ پیرلو فوتبال مدرن تری به نمایش می گذارد.

تفاوت پیرلو و ساری از نگاه مدافع هلندی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت بعد از مصدومیت از ناحیه شانه و انجام عمل جراحی، شب گذشته اولین بازی خود را در فصل جدید برای یوونتوس انجام داد؛ دیداری که با دو گل کریستیانو رونالدو به سود بیانکونری خاتمه یافت.

 

مدافع هلندی درباره دوران مصدومیتش می‌گوید: " ماه های سختی بودند. من خیلی سخت کار کردم تا برگردم و بازی کنم. امروز من برای همه تیم بسیار خوشحال هستم. این یک دوره بسیار سخت بود اما گاهی رنج کشیدن می تواند مثبت باشد. فصل گذشته من چند بازی را با شانه در رفته انجام دادم اما خوشحالم که نهایتاً قهرمان لیگ شدیم."

 

 

1546033

 

 

دی لیخت در ادامه گفت: "امسال ذهنیت ما متفاوت است. سال گذشته به دنبال انجام بازی پر فشار بودیم اما حالا با پیرلو فوتبال مدرن تری بازی می‌کنیم. ما حالا به گونه ای دفاع می‌کنیم که در آژاکس نیز چنین موضوعی را تجربه کرده بودم و آن را خیلی دوست دارم. به زودی به 100 درصد آمادگی خواهیم رسید. در حال حاضر این مقدار 70 درصد است. تیم‌های قدرتمند دیگری در این فصل حضور دارند و لیگ سخت تر است.

 

ما حریفان زیادی داریم: میلان، اینتر، لاتزیو، آتالانتا و ناپولی. این یک رقابت سخت است اما ما فقط روی خودمان متمرکز هستیم."

دیدگاه‌ها