کد خبر : 1720721 | 02 آذر 1399 ساعت 18:55 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شایسته برد بودیم

نصرتی: برای رسیدن به تیم ایده آل هنوز کار داریم

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته اول رقابت های لیگ یک از راه سخت و دشوار تیمش در ماراتن لیگ یک خبر داد.

نصرتی: برای رسیدن به تیم ایده آل  هنوز کار داریم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از کسب برتری دو بر یک تیمش مقابل آرمان گهر سیرجان گفت: همیشه آغاز لیگ ها در روند نتیجه گیری تیم ها بسیار مهم است و با برنامه های زیادی وارد این بازی شدیم. از همان ابتدای بازی سعی کردیم قدرت و شیوه بازی خود را به حریف دیکته کنیم.

 

وی افزود: نیمه اول در حالی با برتری میزبان به پایان رسید که روند بازی به سود ما جریان داشت. اما میزبان در اواخر نیمه اول از روی نقطه پنالتی به گل رسید که واقعا نمی خواهم در همین هفته اول راجع به داوری صحبت کنم. اما کارشناسان می توانند روی این صحنه نظر بدهند.ما نیمه دوم را با جابجایی و تعویض چند بازیکن دنبال کردیم و خوشبختانه خیلی زود به گل تساوی دست یافتیم تا بازیکنان مان شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشند. انگیزه بازیکنان ما برای زدن گل برتری و کسب سه امتیاز مشهود بود و در نهایت روی حملات متعدد توانستیم به گل برتری دست یابیم. 

 

نصرتی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی اول گفت: ما برنامه های زیادی برای این فصل داریم و هنوز با تیم ایده آل مان فاصله داریم. در روزهای آینده با اضافه شدن چند بازیکن دیگر، ترکیب مان کامل تر خواهد شد و می توانیم به اهداف بزرگتری بیندیشیم. ما راه سخت و دشواری را در لیگ یک در پیش داریم و در این رقابت ماراتن گونه باید هفته به هفته رشد کنیم و تیم شخصیت خودش را پیدا کند.

دیدگاه‌ها