کد خبر : 1720737 | 02 آذر 1399 ساعت 19:43 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پای سرمربی یوونتوس هم به جنجال اینتر کشیده شد

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس نیز با آنتونیو کونته در مورد کریستن اریکسن موافق است.

پای سرمربی یوونتوس هم به جنجال اینتر کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، سوال در مورد نیمکت نشینی های متوالی کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر تقریبا به بخشی تکراری در نشست های خبری آنتونیو کونته تبدیل شده و هر هفته این سرمربی ایتالیایی در این رابطه صحبت می کند. این هفته و پیش از این دیدار مقابل تورینو، یک خبرنگار از کونته در مورد قرار دادن اریکسن در پستی مشابه آندره پیرلو در دوران بازی اش سوال پرسید و مطابق انتظار کونته مدعی شد خودش بهتر از دیگران از شرایط بازیکنان باخبر است.

 

1523580

 

حالا آندره پیرلو نیز در این رابطه صحبت کرده و مدعی شد احتمالا اریکسن مناسب بازی در پست او نیست. اما به هر حال عدم تطبیق یافتن هافبک دانمارکی با خواسته های تاکتیکی کونته احتمالا به منزله اتمام دوران کوتاه مدت حضور او در اینتر خواهد شد و به نظر می رسد اریکسن در همین فصل زمستان و تنها بعد از یک فصل بازی برای این تیم از جمع بازیکنان نراتزوری جدا خواهد شد. از پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین مشتری کریستن اریکسن نام برده شده است.

 

آندره پیرلو گفت: "از نظر من کریستن اریکسن یک بازیکن فنی و تکنیکی است که البته از قدرت فیزیکی خیلی بالایی برخوردار نیست. البته آنتونیو کونته بهتر از همه می داند از اریکسن در چه پستی استفاده کند. فکر نمی کنم اریکسن برای بازی کردن در پستی مشابه من مناسب باشد."

دیدگاه‌ها