کد خبر : 1720751 | 02 آذر 1399 ساعت 20:36 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هانسی فلیک به احتمال جانشینی یوواخیم لوو

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به دفاع از یوواخیم لوو پرداخته است.

واکنش هانسی فلیک به احتمال جانشینی یوواخیم لوو

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک که روزگاری دستیار یوواخیم لوو در تیم ملی آلمان بود، حالا به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی او و تصدی این پست مطرح شده است. اما هانسی فلیک مدعی شد هنوز کارهای زیادی در بایرن مونیخ پیش رو داشته و فعلا به قبول شغل دیگری فکر نمی کند.

 

هانسی فلیک گفت: "یوواخیم عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی داشته است. البته انتقادات پس از یک نتیجه بد قابل درک است، اما واقعیت را تغییر نمی دهد و من معتقدم تیم ملی آلمان با کسب آمادگی مناسب، سال آینده در جام ملت های اروپا عملکرد خوبی خواهد داشت. من نیز در حال حاضر کارهای زیادی در بایرن مونیخ دارم، بنابراین به تصدی پست های دیگر فکر نمی کنم.

 

1544795

 

احتمال بازگشت توماس مولر و ژروم بواتنگ؟ یوواخیم لوو تصمیمی گرفته و من کاملا می فهمم که او به آن پایبند است. این تصمیم برای پیشرفت بازیکنان جوانی بوده استعدادهای بالقوه زیادی دارند. مسیر خوب است و من خوشحالم که ژروم و توماس در بایرن بازی می کنند.

 

احتمال ماندن داوید آلابا؟ او هم یک بازیکن بزرگ و هم انسانی دوست داشتنی است. داوید آلابا در رختکن نیز بازیکنی محبوب بوده و باعث اتحاد تیم می شود. آلابا باید مسئولیت پذیر بوده خودش تصمیم بگیرد چه چیزی برایش مهم است.

 

احساسی ترین لحظه به عنوان سرمربی بایرن؟ پیروزی در فینال لیگ قهرمانان بیش از دیگر موارد خاص بود. این سه گانه دستاورد بزرگی برای کل باشگاه بود و رسیدن به این هدف مدتی طول کشید."

دیدگاه‌ها