کد خبر : 1720771 | 02 آذر 1399 ساعت 22:51 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

میکل آرتتا: عصبانی هستم، پیروزی می خواهیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از نیکلاس په په و اخراج برابر لیدز عصبانی است.

میکل آرتتا: عصبانی هستم، پیروزی می خواهیم

به گزارش "ورزش سهخ"، توپچی ها امشب در شرایطی مقابل لیدزیونایتد به تساوی رضایت دادند که در دقایق پایانی به شدت تحت فشار بودند و سه بار دیرک دروازه شان به لرزه درآمد. نیکلاس په په، وینگر گرانقیمت آرسنال در دقایق ابتدایی نیمه دوم و بعد از درگیری با بازیکن حریف از میدان اخراج شد و میکل آرتتا از این اتفاق راضی نیست.

 

1546151

 

میکل آرتتا گفت: "به نظر می رسید خطای بدی روی گرانیت ساکا انجام شده و او درد زیادی داشت، اما باید شرایط او را ارزیابی کنیم. من عصبانی هستم زیرا می خواهم برنده شوم. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم، زیرا دو بازیکن را از دست دادیم که یکی به دلیل مصدومیت ودیگری به علت محرومیت بود. من می دانم که این تیم از منظر مقاومت در مقابل مشکلات چقدر پیشرفت کرده، اما موارد دیگر وجود دارد که باید در آنها بهتر شویم.

 

البته از مبارزه بازیکنانم در دقایق پایانی و واکنشی که به اخراج په په نشان دادند راضی هستم. کارت قرمزی که نیکلاس په په گرفت غیرقابل قبول بود.  البته من نمی توانم اتفاقات داخلی را با شما در میان بگذاریم. ما از میزان میل به هجوم، شدت و سرزندگی بازیکنانم در هر موقعیتی آگاه هستیم. اینکه او به خاطر این رفتارش عذرخواهی می کند یا نه دیگر به خودش بستگی دارد."

دیدگاه‌ها