کد خبر : 1720794 | 03 آذر 1399 ساعت 01:20 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

ناپولی 1-3 میلان: بازگشت روسونری به صدر

میلان با درخشش زلاتان ابراهیموویچ موفق شد با نتیجه 3-1 ناپولی را شکست بدهد.

ناپولی 1-3 میلان: بازگشت روسونری به صدر

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ستاره سوئدی روسونری دو بار دروازه ناپولی را باز کرد، میلان موفق شد بعد از مدت‌ها در سن پائولو به پیروزی برسد؛ هرچند مصدومیت زلاتان باعث تلخی این نتیجه شد.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 8، ربیچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه والی او دقیقا به جایی رفت که مرت منتظر توپ بود.

برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را از دست داد تا اینکه در دقیقه 20 به گل رسید. روی ارسال خوب تئو هرناندز بود که زلاتان بالاتر از کولیبالی ضربه سر را زد و دروازه ناپولی را باز کرد.

 

1546185

 

تیم میزبان خیلی زود به این گل واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 27 کار را به تساوی بکشد اما دوناروما با یک واکنش عالی، مانع از گلزنی مرتنز شد. روی ضربه کرنر هم ناپلی ها می توانستند به گل برسند اما باز هم دوناروما با یک واکنش تماشایی، تیمو باکایوکو را ناکام گذاشت و در ادامه هم ضربه دی لورنزو به تیر برخورد کرد.

حملات ناپلی ها ادامه پیدا کرد و هرچه به پایان نیمه اول نزدیک می شدیم، فشار این تیم روی دروازه میلان بیشتر می شد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و میلان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را ناپولی بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما این میلان بود که در دقیقه 54 به گل دوم رسید. این بار روی حرکت خوب آنته ربیچ و ارسال او به دهانه دروازه بود که زلاتان با فرصت طلبی کار را تمام کرد و برتری میلان را به دو گل افزایش داد.

 

1546186

 

ناپلی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 63، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک حرکت از سمت چپ و ارسال عرضی بود که مرتنز مقابل دروازه میلان صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

دو دقیقه بعد شرایط برای ناپولی سخت‌تر شد. باکایوکو که یک کارت زرد داشت، با خطا روی تئو هرناندز کارت دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

علی رغم 10 نفره شدن ناپولی این فرصت را داشت که در دقیقه 71 به گل تساوی برسد اما واکنش خوب دوناروما روی موقعیت تک به تک با پتانیا، دروازه روسونری را نجات داد.

در دقیقه 79 زلاتان مصدوم شد و جای خود را به کولومبو داد؛ با این وجود در دقایق پایانی این بازیکنان میلان بودند که بیشتر روی دروازه حریف فشار وارد کردند و سرانجام در وقت های تلف شده به گل سوم رسیدند. ینس هوگه که با پاس بن ناصر صاحب موقعیت شده بود، بعد از فریب مدافع حریف، با یک ضربه حساب شده کار را تمام کرد تا میلان در این دیدار به برتری 3-1 برسد.

1546187

 

دیدگاه‌ها