کد خبر : 1721017 | 04 آذر 1399 ساعت 09:20 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیرلو: رونالدو در یوونتوس تافته جدا بافته نیست

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس شایعات درباره تافته جدا بافته بودن کریستیانو رونالدو بودن در این تیم را رد کرده و گفت با او مثل سایر بازیکنان تیمش رفتار می کند.

پیرلو: رونالدو در یوونتوس تافته جدا بافته نیست

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس، شایعات درباره تافته جدا بافته بودن کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی این تیم را رد کرده و می گوید در باشگاه با رونالدو مثل سایر بازیکنان رفتار می شود.

 

1546522

 

رونالدو در فصل جاری برای یووه شروع خیلی خوبی داشته و با اینکه مدتی به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از تیم دور بوده تا این لحظه در شش بازی برای بیانکونری هشت گل به ثمر رسانده. او در جدیدترین بازی یوونتوس مقابل کالیاری هر دو گل تیمش را زد تا یک پیروزی 2-0 بدست بیاید. او در سال 2020 میلادی هم در سری آ 29 گل از 59 گل بیانکونری را به ثمر رسانده است.

 

آندره‌آ پیرلو که در آستانه بازی روز سه شنبه یوونتوس با فرنتس واروش در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود در این باره گفت: " من رونالدو را هنوز به خاطر ضربه‌های آزاد به چالش نکشیده ام. رفتار من با او مثل رفتارم با سایر بازیکنان تیم است. من چه در زمین و چه بیرون از زمین همیشه در دسترس همه بازیکنان هستم. برقراری رابطه بین دو طرف که هر دو متواضع هستند راحت است و من اینطور آدمی هستم".

 

1546523

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: " رونالدو یک قهرمان است ولی رفتار من با او مثل رفتارم با فرابوتا یا پورتانووا است که دو بازیکن جوان هستند. الان که سرمربی هستم همان طور رفتار می کنم که وقتی بازیکن بودم رفتار می کردم".

 

 

دیدگاه‌ها