کد خبر : 1721059 | 04 آذر 1399 ساعت 12:11 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

سفارش پپ به مدیران سیتی؛ این دو نفر خریده شوند

ایندیپندنت می‌گوید پپ گواردیولا از مدیریت منچسترسیتی خواهان دو خرید بزرگ شده و هری کین و جک گرلیش را به عنوان مهره‌های مد نظرش معرفی کرده است.

سفارش پپ به مدیران سیتی؛ این دو نفر خریده شوند

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته برای گواردیولا و هواداران منچسترسیتی هفته ای هم تلخ و هم شیرین بود. در این هفته پپ گواردیولا سرانجام قراردادش را با سیتی تمدید کرد تا دست کم تا سال 2023 در این تیم ماندگار باشد. اما در همین هفته گواردیولا و شاگردانش مقابل ژوزه مورینیو و تاتنهام شکست خوردند تا پپ در یک نبرد حیثیتی بازنده شود.

 

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت می‌گوید گواردیولا بعد از تمدید قراردادش برنامه‌ریزی برای بازسازی سیتی را آغاز کرده و در اولین قدم به باشگاه اطلاع داده که خواهان جذب دو مهره بزرگ است. پپ از هری کین و جک گرلیش به عنوان مهره های مد نظر خود اسم برده است.

 

ایندیپندنت مدعی است گواردیولا که از قبل به هری کین علاقه داشته بعد از تماشای عملکرد درخشان کاپیتان تاتنهام در مقابل سیتی عزمش را برای جذب کین جذب کرده و به مدیریت باشگاه اطلاع داده که احتمال خرید کاپیتان ملی پوش تاتنهام را بررسی کند.

 

1546582

 

گواردیولا در حال حاضر تنها دو مهاجم تخصصی یعنی سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس را در اختیار دارد و گواردیولا که ترجیح می‌دهد از فران تورس و رحیم استرلینگ به عنوان مهاجم نوک استفاده نکند قصد دارد جلوترین پست تهاجمی خود را با خرید مهاجم کلاسیکی مثل هری کین تقویت کند.

 

اما بر اساس این گزارش دیگر مهره ای که گواردیولا خواهان ورود او به سیتی شده، جک گرلیش بوده است.

 

1546583

 

جک گرلیش در تابستان گذشته تا یک قدمی انتقال به سیتی پیش رفت و به نظر می‌رسید این ستاره انگلیسی ملی پوش ویلا به گواردیولا و تیمش ملحق خواهد شد. اما در آخرین روزهای پنجره تابستانی گرلیش ناگهان قرارداد جدیدی در ویلا پارک امضا کرد تا در استون ویلا ماندگار شد. او از آن زمان به ستاره‌ای بزرگ‌تر تبدیل شده. گرلیش اولین بازی ملی اش برای انگلیس را انجام داده و حالا به یکی از ستاره‌های مهم گرت ساوت گیت برای یورو2020 تبدیل شده است.

 

 

دیدگاه‌ها