کد خبر : 1721060 | 04 آذر 1399 ساعت 12:23 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازی با آلومینیوم در خدمت تیم خواهم بود؛ 

نقی‌زاده: نباید برای نتیجه گرفتن از حالا فشار آورد

هافبک میانی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید برای نتیجه گرفتن در لیگ برتر باید به انسجام و هماهنگی رسید و لازمه این موضوع در اختیار داشتن زمان است.

نقی‌زاده: نباید برای نتیجه گرفتن از حالا فشار آورد 

علیرضا نقی زاده هافبک میانی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با شرایط این تیم که دو شکست از دو بازی ابتدایی خود به دست آورده، بیان کرد: این تیم تازه به تیم لیگ برتر آمده است و زمان می خواهد تا جایگاه مناسبی برای خودش پیدا کند. در لیگ برتر باید به هماهنگی کامل و انسجام برسید، تا نتایج خوب کسب کنید و تیم ما همچنان به زمان نیاز دارد. 


از نقی زاده در رابطه با انتقال اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان برای اقامت به کرمان پرسیدیم. او در واکنش به این سوال که آیا عجیب نیست که تیم میزبان به کرمان رفته، توضیح داد: بله عجیب بود. جایی که ما میزبان هستیم، باید از امکانات میزبانی استفاده کنیم ولی با مشکلاتی روبرو هستیم. امیدوارم این مشکلات برطرف شود و فکر نمی کنم در بازی های بعدی شاهد این اتفاقات باشیم. 


هافبک سال گذشته سپاهان که در دیدار برابر استقلال 66 دقیقه در هفته اول بازی کرد ولی دیدار برابر گل گهر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، در رابطه با این موضوع گفت: در تمرینات دچار مشکل کوچکی شدم که با صلاحدید دکتر قرار شد بازی نکنم تا مصدومیتم تشدید نشود. ان شاالله از بعد بازی با اراک در خدمت تیم خواهم بود. امسال مصدومیتم چیزی نیست. چهار پنج روزه خوب می شود. تمرنیات را شروع کرده ام ولی چون در این چهار پنج روزه تمرین نکرده ام و از نظر بدنی مثل بقیه بازیکنان نیستم، پس از بازی با آلومینیوم در خدمت تیم خواهم بود.


سوال بعدی از هافبک مس در رابطه با بازی دربی برابر گل گهر بود و او در واکنش به این سوال اضافه کرد: آقای قلعه نویی تیم خوب و قابل احترامی ساخته است ولی اگر یک مقدار شانس با ما یار بود می توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.


نقی زاده در پایان درباره بازی برابر آلومینیوم که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است، توضیح داد: این بازی هم بسیار سخت است. هنوز هفته های اول است و نباید روی تیم فشار آورد. هنوز چیزی مشخص نیست. ما تمام نفراتمان تغییر کرده است. باید رفته رفته روند مثبت را پیدا کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم. امیداوارم بچه ها در این بازی بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و امتیازات این بازی را بگیریم.

دیدگاه‌ها