کد خبر : 1721070 | 04 آذر 1399 ساعت 12:45 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت اوبامیانگ و ژاکا از عذرخواهی نیکلاس په‌په

چندین نفر از ستاره‌های آرسنال به عذرخواهی نیکلاس په‌په از هم تیمی‌هایش به دلیل اخراج در بازی مقابل لیدز واکنش نشان داده و از او حمایت کردند.

حمایت اوبامیانگ و ژاکا از عذرخواهی نیکلاس په‌په

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ و گرانیت ژاکا از جمله بازیکنان آرسنال بودند که نسبت به عذرخواهی اینستاگرامی نیکلاس په‌په از هم تیمی‌هایش بعد از اخراج شدن در بازی مقابل لیدز واکنش نشان داده و از او حمایت کردند.

 

نیکلاس په‌په ستاره ساحل عاجی آرسنال که اخیراً از باشگاه لیل به این تیم منتقل شده در بازی این هفته آرسنال مقابل لیدز که با تساوی بدون گل به پایان رسید با زدن ضربه سر به صورت بازیکن لیدز از زمین اخراج شد تا به شدت با انتقاد مواجه شود. میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی حرکت او را غیر قابل قبول دانست و هواداران آرسنال هم حملات شدیدی علیه او انجام دادند.

 

1546536

 

شاگردان آرتتا بعد از اخراج په‌په در نیمه دوم هر چه کردند با توجه به ده نفره بودن نتوانستند دروازه لیدز را باز کنند تا در نهایت به یک امتیاز راضی شوند.

 

په‌په که علاوه بر بازی با لیدز به دلیل کارت قرمزی که دریافت کرده سه مسابقه از جمله دربی لندن مقابل تاتنهام را از دست داده است دیشب در یک پیام اینستاگرامی از هم تیمی‌هایش در آرسنال عذرخواهی کرد و به اشتباهش اعتراف کرد. په‌په اعلام کرد که از اقدامش عمیقاً متاسف است و می داند که به تیمش ضربه زده است.

 

1546594

 

چندین نفر از بازیکنان آرسنال و از جمله اوبامیانگ و ژاکا در اینستاگرام به این عذرخواهی واکنش نشان داده و از په‌په حمایت کردند. از دیگر بازیکنان آرسنال که از او حمایت کردند می توان به الکساندر لاکازت، هکتور بلرین، دنی سبایوس و ویلیام صلیبا اشاره کرد.

 

 

دیدگاه‌ها