کد خبر : 1721170 | 04 آذر 1399 ساعت 19:43 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

با درایت و تیزهوشی از چالش سال اول عبور می‌کنیم؛ 

ربیعی: هیچ نگرانی‌ای نسبت به شرایط تیم نداریم

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم در یک مسیر صعودی قرار دارد و در بازی با آلومینیوم این روند ادامه خواهد داشت.

 ربیعی: هیچ نگرانی‌ای نسبت به شرایط تیم نداریم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس برابر آلومینیوم اراک بیان کرد: خیلی خوشحالم که بار دیگر به شهر اراک آمده ام و بخشی از کارهایی که در مسیر لیگ برتری شدن آلومینیوم انجام شد را می بینم. خوشحالم بازیکنانی را می بینم که در زمان من به تیم اضافه شدند ولی همچنان در تیم حضور دارند و به لیگ برتر رسیده اند. البته از این موضوع هم ناراحتم که نتوانستم ماموریتم را تمام کنم و در نیم فصل جدا شدم ولی از لیگ برتری شدن آلومینیوم بسیار خوشحالم. 


ربیعی سپس در رابطه با بازی ادامه داد: به هر حال هر دو تیم از لیگ یک صعود کرده اند و شرایط مشابهی دارند. مس رفسنجان در مسیری صعودی از لحاظ هماهنگی تیمی قرار دارد. ما 13 ، 14 بازیکن جدید جذب کرده ایم و برای ایجاد هماهنگی نیاز به زمان داریم. مقایسه ای که بین بازی گل گهر و استقلال داشته ایم، نشان می دهد کگه شیب صعود خوبی داشته ایم. در مقابل آلومینیوم هم به دنبال این هستیم که این روند کیفی را ادامه دهیم  اگر این اتفاق بیفتد، نتیجه گیری هم رخ خواهد داد. از مسئولان باشگاه و مردم شهر هم می خواهم که نگاه خوش بینانه‌ای نسبت به شرایط تیم و تمام چالش های پیش روی تیم داشته باشند تا با درایت و تیزهوشی از چالش سخت سال اول عبور کنیم. برای آلومینیوم هم آرزوی حضور و استمرار دارم.


سرمربی مس رفسنجان سپس در واکنش به این سوال که هر دو تیم دو بازی ابتدایی را با شکست پشت سر گذاشته اند و این موضوع چقدر فشار روی تیم ایجاد می کند، بیان کرد: خب بخشی از حرف های شما درست است ولی بخشی از آن نه. فضایی وجود دارد ولی این فضا باید درست ارزیابی شود تا تیم دچار فشار و استرس نشود. اگر این فضا را غیرعقلانی و به تعبیری رویایی دنبال کنیم، روی ما فشار ایجاد خواهد کرد. من خودم سعی کرده ام تیم را در مسیر آرامش جلو ببرم. سخت هست و این را می دانیم. تیم ما و بچه های ما ولی نسبت به بازی های گذشته راحت تر و روان تر قدم می زنند و هیچ نگرانی ای نداریم. مگر اینکه دیگران ابراز نگرانی نداریم. این را من قبلا به مردم رفسنجان هم گفته ام. برای این تیم زحمت زیادی کشیده ایم و به این تیم مثل فرزندم نگاه می کنم و جان می دهیم تا از زحماتی که برای تیم کشیده‌ایم، پاسداری کنیم.

دیدگاه‌ها