کد خبر : 1721174 | 04 آذر 1399 ساعت 19:52 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: فولاد در بخش تهاجمی تقویت شده است؛ 

گل‌گهر به قهرمانی یا سهمیه اصلا فکر نمی‌کند

مربی تیم فوتبال گل گهر می گوید در میان بازیکنان و کادر فنی این تیم، به هیچ وجه در مورد قهرمانی، کسب سهمیه یا رتبه تیم حرف زده نمی شود.

گل‌گهر به قهرمانی یا سهمیه اصلا فکر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از یکی از حساس ترین بازی های لیگ که روز آینده در سیرجان میان شاگردان نکونام و قلعه نویی برگزار می شود، اضافه کرد: در حال حاضر جدول اصلا برای ما ارزشی ندارد. چیزی که روی آن تمرکز کرده ایم، بهینه کردن عملکرد تیم و استایل تیم است. در کنار این مسائل هدف اصلی ما ایجاد ثبات در جایگاه تیم گل گهر است. ما در حال حاضر نه به قهرمانی فکر می کنیم و نه به سهمیه آسیایی. بازی به بازی جلو می رویم و سعی می کنیم هر بازی عملکرد بهتری ارائه بدهیم.


او در مورد بازی برابر فولادخوزستان بیان کرد: لیگ به هفته سوم رسیده و تیم ها کم کم فرم خودشان را پیدا می کنند. بازی فردا برابر فولاد بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. فولاد ساختار مسنجمی دارد و نسبت به سال قبل تقویت شده است. امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی در بازی فردا باشد.


الهویی سپس با اشاره به غایبان اردوی گل گهر بیان کرد: دو بازیکن را مانند بازی قبل در اختیار نداریم. آقای امین پورعلی  و پیمان رنجبری را به دلیل تست کرونا در اردو نداریم. البته تست آقای رنجبری امروز منفی شد ولی نیاز دارند که تمرینات بدنسازی را پشت سر بگذارند.


مربی تیم فوتبال گل گهر سپس در رابطه با شرایط فنی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه کرد: این تیم در چند پست تقویت شده و سعی شده که عملکرد تهاجمی تیم تقویت شود ولی سبک بازی این تیم مانند سال گذشته همچنان یک فوتبال درگیرانه با شدت بالا در میانه زمین و یک سوم دفاعی است ولی فراموش نکنید که تیم گل گهر هم قدرتمند است و تیم خیلی خوبی داریم. سعی می کنیم براساس تاکتیک های آقای قلعه نویی بازی خوبی ارائه کنیم.

دیدگاه‌ها