کد خبر : 1721178 | 04 آذر 1399 ساعت 20:13 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری: تیم دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی برابر پرسپولیس از انگیزه تیمش برای دستیابی به نتیجه در این بازی خانگی می‌گوید.

انتظاری: تیم دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری، هافبک فصل گذشته پارس جنوبی که در این فصل در نفت مسجدسلیمان حضور یافته درباره دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بعد از دو تساوی امیدوار هستیم روند نتیجه گیری تیم را مقابل پرسپولیس هم حفظ کنیم. 

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است و در این مساله به هیچ وجه شکی نیست. مسلما تیمی که توانسته به فینال آسیا راه یابد، پتانسیل بالایی دارد اما ما نیز در زمین خودمان به دنبال ارائه فوتبالی هدفمند و در نهایت دستیابی به نتیجه لازم هستیم.

 

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان درباره دو تساوی این تیم و روند تکراری نتایج گفت: نه، تیم ما محتاطانه بازی نمی‌کند و اتفاقا برابر سایپا هم شانس خوبی برای دستیابی به سه امتیاز داشتیم که بدشانسی آوردیم و در نهایت به تساوی رسیدیم. قطعا علیرغم قدرت تیم پرسپولیس ما نیز با تفکرات آقای حسینی به دنبال نتیجه خواهیم بود و تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریف نخواهیم بود.

 

انتظاری درباره وضعیت مالی این باشگاه نیز گفت: فصل فرسایشی را در لیگ گذشته پشت سر گذاشتیم و اکنون نیز در نفت مسجدسلیمان قول داده‌اند شرایط به زودی مهیا شود. واقعا حیف است که تیم نفت مسجدسلیمان و با این سرمایه هواداری به آن بی توجهی شود و امیدوارم مسوولان با تجربه‌ای که دیگر تیم‌ها داشته‌اند و مسیرشان به سمت سقوط رفت به دنبال این باشند تا حمایت لازم را از این سرمایه بزرگ داشته باشند. در بازی با پرسپولیس واقعا جای هواداران ما خالی است و امیدوارم با کسب نتیجه‌ای مناسب آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها