کد خبر : 1721185 | 04 آذر 1399 ساعت 21:02 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

چزاره پراندلی:

به دنبال فوتبال تماشاگرپسند نیستیم!

چزاره پراندلی، سرمربی جدید فیورنتینا اهداف بزرگی در این تیم دارد.

به دنبال فوتبال تماشاگرپسند نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه پیش بود که فیورنتینا با حضور چزاره پراندلی روی نیمکت عملکرد درخشانی داشت و حتی در لیگ قهرمانان اروپا نیز قدرت نمایی می کرد. حالا این سرمربی باتجربه و ایتالیایی دوباره سکان هدایت بنفش ها را بر عهده گرفته و تاکید کرده که در حال حاضر ارائه فوتبال تماشاگر پسند در اولویت کاری او نیست.

 

چزاره پراندلی گفت: "در فصل 07-2006 هواداران به شدت از ما حمایت کردند و ما به تنهایی به جایی نمی رسیدیم. اکنون همه چیز متفاوت است، من بازیکنانی را انتخاب خواهم کرد هراسی نداشته و آماده مبارزه هستند. البته قرار گرفتن در ترکیب همچنین به شرایط جسمی بازیکنان بستگی خواهد داشت.

 

1201545

 

اما شما برای تبدیل شدن به یک تیم واقعب به قدرت ذهنی و شور و اشتیاق نیاز دارید. در برابر بنونتو، آمار و ارقام شرم آور بود، البته همیشه این موارد باعث افزایش انتقادات می شود و ما باید از نظر فیزیکی آماده تر باشیم. فردا ما با استفاده از فرصتی که در اختیار داریم، سعی می می نیک مبارزه جو و فعال در میدان ظاهر شویم.

 

ما باید بازی به بازی پیش رفته و پیشرفت کنیم. نباید بترسیم، باید به زمین برویم و دیدار فردا می تواند به ما کمک کند. در صورت حضور مردانی واقعی که واقفند چه می کنند، دیگر هرگز مثل این بازی نخواهیم کرد.در این مقطع ارائه فوتبال تماشایی تنها می تواند یک روی باشد و این موضوع اولویت ما نیست."

دیدگاه‌ها