کد خبر : 1721189 | 04 آذر 1399 ساعت 21:47 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ اختلافی با مدیران ندارم، منتظر تصمیم شان هستم

تارتار: نمی‌شود با 10 کریس رونالدو به زمین برویم!

سرمربی مستعفی پیکان تهران می گوید هرگز نگفته این تیم بازیکنان بی کیفیتی دارد و شاید یک مربی دیگر با خودروسازان سهمیه آسیایی بگیرد.

تارتار: نمی‌شود با 10 کریس رونالدو به زمین برویم!

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دلایل استعفایش از سرمربیگری پیکان بیان کرد: واقعیت این است که من هرگز دوست ندارم کاری را که شروع می کنم به اتمام نرسانم و در طول دوران مربیگری ام هیچ وقت چنین اقدامی انجام ندادم. اما طی دو هفته گذشته که هدایت پیکان را برعهده گرفتم، آنالیز دقیقی روی عملکرد تیم و شرایط نفرات همراه با همکارانم انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که این نفرات با این شرایط به افکار تاکتیکی ما نمی خورند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کند پیکان بازیکنان ضعیفی دارد، گفت: من هرگز چنین مطلبی را در ذهن ندارم و فکر می کنم در این خصوص سوءتفاهم شده است. اتفاقا بازیکنان پیکان همگی نفرات باکیفیت و توانمندی هستند که هرکدام شان در هر تیمی باشند می توانند موفقیت های چشمگیری به دست بیاورند. حرف من این است چون پیکان با نظر من بسته نشده و بیش از 70 درصد شاکله تیم توسط کادرفنی قبلی بسته شده، نمی توانم افکار تاکتیکی ام را در این تیم پیاده کنم.


تارتار ادامه داد: تصورم بر این است که ما در برخی پست ها مشکلاتی وجود دارد و از طرفی نمی شود شما با 10 کریس رونالدو به زمین بروید و همه بازیکنان در همه پست ها مثل هم باشند. در هر تیم نیاز به نفرات مکمل هم هست تا بازیکنی مثل رونالدو را پوشش بدهد و بتوان نتیجه گرفت. شما نمی توانید با 10 فرمانده به جنگ بروید و هیچ سربازی نداشته باشید. وضعیت پیکان از نظر من دقیقا همینگونه است.
سرمربی مستعفی پیکان در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: بازهم می گویم که نفرات پیکان همه باکیفیت هستند. اصلا خیلی از آنها شاگردانم در تیم های دیگر بودند اما فکر می کنم که آنها با افکار تاکتیکی من همخوانی ندارند. از طرف دیگر شاید این تیم با همین نفرات خوب با هدایت یک مربی دیگر سهمیه آسیایی هم کسب کند اما من فکر می کنم که نمی توانم کاری انجام بدهم.


تارتار در واکنش به صحبت های اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه که گفته استعفایش را جدی نمی گیرد، گفت: ایشان به من محبت دارد. من در مصاحبه ای که ظهر امروز هم انجام دادم،گفتم که شرمنده مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو آقای مقیمی، آقای اکبر محمدی ، اعضای هیات مدیره پیکان و اعضای کمیته فنی هستم اما چیزی که در ذهن داشتم را بدون کم و کاست بیان کردم. 


وی درباره شایعه اختلافش با اکبر محمدی و سایر مدیران باشگاه گفت: هرگز اینطور نیست. من جز احترام چیزی از مدیران باشگاه ندیدم و همگی به من لطف داشته و دارند. امروز هم واقعا تلاش های زیادی برای بازگشتم صورت گرفت و تنها دلیلی که باعث شد تصمیم به استعفا بگیرم، همان مساله تاکتیکی و همخوانی نداشتن افکارم با شرایط تیم بود و هیچ مساله دیگری مطرح نیست.


تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد به پیکان برگردد، افزود: من کناره گیری ام را به مسئولان باشگاه اعلام کردم و منتظر تصمیم آنها هستم. امیدوارم هرچه خیر و صلاح است اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها