کد خبر : 1721191 | 04 آذر 1399 ساعت 21:48 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: کونته یک رهبر واقعی است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید مدعی شد هر دیداری برای تیمش مانند یک فینال است.

زیدان: کونته یک رهبر واقعی است


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفت برابر اینتر به دشواری در خانه خود موفق به کسب پیروزی شد و حالا فردا شب در مسابقه برگشت به مصاف این تیم خواهد رفت. زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و ابراز امیدواری کرد آمار شکست های بدون سرخیو راموس در لیگ قهرمانان بهبود یابد.

 

دیدار مقابل اینتر: "آنتونیو کونته یک رهبر واقعی است. هر دیداری در شرایط فعلی برای ما مانند یک فینال است. ما همیشه می خواهیم برنده شویم. ما نمی دانیم فردا چه اتفاقی می افتد، اما باید به زمین رفته و با تمام توان برای پیروزی تلاش کنیم. ما می دانیم که چقدر وجود سرخیو راموس برای ما مهم است، اما بازیکنان سعی می کنند آمار شکست های متوالی بدون راموس را تغییر دهند. ما می دانیم که این دیدار یک فینال است و به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

 

1546722

 

در دیدار رفت مقابل اینتر بازی را خوب شروع کرده و خوب نیز به اتمام رساندیم. مقابل یک تیم قدرتمند بازی داریم و طبیعی است لحظات دشواری در طی مسابقه داشته باشیم. افزایش شانس صعود ما به این دیدار بستگی دارد و به دنبال کسب امتیازات بازی مقابل اینتر هستیم. ما تا دقیقه 74 مقابل ویارئال جلو بودیم، بنابراین شرایط چندان بد نبود. ما تمرکز داریم، آینده ما در دست ما است و برای پیشرفت تلاش می کنیم."

 

بازگشت به سن سیرو، استادیوم اولین قهرمانی درلیگ قهرمانان: "حالا چهار سال تجربه دارم، اما نسبت به گذشته تغییر زیادی نکرده ام. می خواهم از مربیگری لذت ببرم و این مهمترین موضوع برای من است."

 

شایعات رفتن ایسکو به اینتر و اریکسن به رئال مادرید: "من قصد ندارم وارد این مسائل شوم. ایسکو بازیکن ما است و ما از او راضی هستیم."

 

عملکرد ماریانو دیاز: "او خودش را در بازی بازی نشان داد، از ماریانو راضی هستیم و او در میدان تمام تلاش خود را انجام می دهد."

دیدگاه‌ها