کد خبر : 1721664 | 06 آذر 1399 ساعت 23:10 | 41.7K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب شد؛ ارلینگ هالند به رئال نمی‌رود

مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند شایعات اخیر درباره پیوستن ارلینگ هالند پدیده گلزن این تیم به رئال مادرید را تکذیب کرد.

تکذیب شد؛ ارلینگ هالند به رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدا شدن ارلینگ هالند از دورتموند و پیوستن او به رئال مادرید، میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند این شایعات را رد کرده و گفت تصور می‌کند هالند مدتهای طولانی پیراهن زردرنگ دورتموند را به تن خواهد کرد.

 

1547575

 

هالند که ژانویه گذشته با قراردادی 24 میلیون دلاری از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوسته در این مدت نامش را به عنوان یکی از گلزن‌ترین ستاره‌های جوان اروپا مطرح کرده است. این گلزن 20ساله در 31 بازی برای زردپوشان وستفالیا 33 گل به ثمر رسانده است.

 

با اینکه قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد ولی درخشش او باعث شده بود اخیراً شایعاتی درباره احتمال انتقالش به رئال مادرید با فعال کردن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی قراردادش مطرح شده بود.

 

1546843

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند اما این شایعات را رد کرده و گفت: " ما برای ارلینگ برنامه‌های بلندمدت داریم. اصلاً نباید به شایعات پرداخت. من تصور می‌کنم که او حالا حالاها در تیم ما بازی خواهد کرد".

 

زورک در پاسخ به پرسشی درباره مدیریت انتظارات از ستاره جوان گلزن نروژی گفت: " نیازی به مدیریت او نیست. ارلینگ از چنان دینامیک مثبتی برخوردار است که ما تصور نمی‌کنیم دچار مشکل شهرت شود. وقتی او اینطور پیش می تازد چرا باید سرعتش را کند کنیم؟ درخشش او برای ما اتفاق شیرینی است. من کلاً به کند کردن سرعت اتفاقات مثبت اعتقاد ندارم".

 

 

دیدگاه‌ها