کد خبر : 1721668 | 06 آذر 1399 ساعت 23:50 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

توقف میلان بدون زلاتان؛ پیروزی پرگل توپچی‌ها

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا با توقف آث میلان مقابل لیل و پیروزی راحت آرسنال مقابل مولده از نروژ به پایان رسید.

توقف میلان بدون زلاتان؛ پیروزی پرگل توپچی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دیدارهای هفته چهارم لیگ اروپا با توقف آث میلان در خانه لیل در شبی که این تیم بدون ستاره اش زلاتان ابراهموویچ به میدان رفته بود و پیروزی راحت شاگردان میکل آرتتا بر حریف نروژی اش مولده همراه بود.

 

در بازی اول که به میزبانی لیل برگزار شد آث میلان که در این بازی زلاتان را در ترکیب خود نمی دید مقابل لیل به تساوی 1-1 دست یافت. لیل با این تساوی حالا با کسب 8 امتیاز از 4 بازی صدرنشین گروه H لیگ اروپا است و میلان با 7 امتیاز از چهار بازی در رتبه دوم گروه ایستاده. اسپارتا پراگ و سلتیک هم به ترتیب با شش و یک امتیاز در رتبه های سوم و چهارم هستند.

 

1547582

 

دیدار دو تیم میلان و لیل یک بازی برابر بود و این نتیجه را می‌توان منصفانه‌ترین نتیجه برای دیدار دو تیم تلقی کرد.

 

درحالیکه نیمه اول بدون گل به پایان رسید درحالیکه تنها یک دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود سامو کاستیخو بازیکن میلان دروازه لیل را باز کرد. ربیچ یک پاس گل عالی در اختیار کاستیخو گذاشت تا او با یک بغل پا دروازه تیم فرانسوی را باز کند. با اینکه در ادامه میلان تا اندازه‌ای بهتر کار می‌کرد تیم میزبان در دقیقه 65 بعد از شروع سریع بازی از یک پرتاب اوت موفق شد توسط جاناتان بامبا به گل برسد. دوناروما در نیمه اول چند سیو داشت اما دروازه بان لیل به جز صحنه منجر به گل عملاً با تهدیدی جدی روی دروازه اش مواجه نشد.

 

1547580

 

اما در بازی دیگر که به میزبانی مولده در نروژ برگزار شد شاگردان آرتتا با گلهای نیکلاس په‌په، ریس نلسون و فلوریان بالوگان در نیمه دوم موفق شدند حریف را در خانه خود 3-0 شکست دهند.

 

آرسنال با این پیروزی در پایان هفته چهارم همه امتیازهای ممکن را بدست آورده و با 12 امتیاز صدرنشین گروه B رقابتها است. مولده با 6 امتیاز در رتبه دوم است و راپید وین با 4 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه ایستاده. دانداک هم با تنها یک امتیاز قعرنشین جدول گروه است.

 

نیکلاس په‌په که در جریان تساوی این هفته آرسنال مقابل لیدز در لیگ برتر به دلیل اخراج بی دلیل با انتقادهای شدیدی مواجه شده بود در این بازی گل اول آرسنال را به زیبایی وارد دروازه مولده کرد تا از زیر فشارها فرار کند. په‌په که بعد از اخراج شدن در بازی مقابل لیدز عامل اصلی تساوی 0-0 آرسنال تلقی شده بود از فرصتی که آرتتا در مقابل مولده در اختیارش گذاشته بود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

1547583

 

بعد از گل په‌په در دقیقه 50 مسابقه قفل دروازه تیم نروژی برای توپچی ها باز شد. پنج دقیقه بعد ریس نلسون اختلاف را به دو گل رساند و در اواخر مسابقه در دقیقه 83 نوبت به فلوریان بالوگان رسید که اولین گل خود برای آرسنال را وارد دروازه حریف کند.

 

1547584

 

با اینکه نیمه اول برای دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی درخشش نیکلاس په‌په در این نیمه برای همه بینندگان مشخص بود. او در این نیمه سه شوت روانه دروازه حریف کرد و دقت پاسهایش در این نیمه صد در صد بود. په‌په در شروع نیمه دوم مزد درخشش خود را دریافت کرد و موفق شد تیم آرتتا را پیش بیندازد.

 

 

 

دیدگاه‌ها